Alla tjejer KAN få sprutorgasm!!!!

G

Guest

Gäst
Jag trodde inte själv på detta men nu har jag sett filmen
Squirt 101... Han bevisar verkligen att alla tjejer kan spruta, vissa mer än andra... Jag rekomenderar denna film VARMT till alla!!!
Har tyvärr inte hinnit att prova det på min sambo än men det
ska jag göra... var så säkra :D

Jag återkommer med resultatet!!

(Killen i filmen har fått ca 1000 kvinnor att spruta och det sägs att bara 2% kan detta, vore konstigt om han träffat dem alla!!)

<Det vita kisset kommer stötvis>
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tror större delen av filmen är fejkad, (har iofs inte sett den) vad jag har hört och läst så är det bara 2 till 5% av tjejerna som kan få sprutorgasm. Jag kan i varje fall inte få det, så jag tror inte filmen stämmer.
 

LillPer

Medlem
Ålder
42
Kön
Man
De flästa inom prooindustrin fuskar. Ta bara spermasprut som ett exempel. Har hört att det tydligen ska vara mjölk.

Om man (som kille) vaknar med ett stående problem är det bara å dra några snabba slutsattser så har man snart lösningen i egna händer.
 

LillPer

Medlem
Ålder
42
Kön
Man
porrindustrin skulle det vara.

Om man (som kille) vaknar med ett stående problem är det bara å dra några snabba slutsattser så har man snart lösningen i egna händer.
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Jag tror att många tjejer kan få sprutorgasm utan att de vet om det. Vissa håller igen för att det känns som de håller på att kissa på sig när de kommer när de i själva verkat håller på att få en sprutorgasm. Andra tror att de faktiskt kissat på sig när de i själv verket fått en sprutorgasm (eller fontänorgasm eller vad man vill kalla det), mitt ex trodde exempelvis det tills jag förklarade för henne vad det faktiskt var(och nej det var INTE kiss). Kan bara säga så här; tjejer sluta håll igen när ni kommer, ge er hän och släpp efter så kan det hända häftiga saker och fortsätt utforska g-punkten och andra punkter, på egen hand eller tillsammans med någon annan. :)
 

Degen

Ny medlem
Kön
Man
det fanns en dokumentär som gick på 5:an om kvinnas orgasm, den finns att hittas på dc(direct connect). Jag har den själv och har sett den 2 ggr och rekomenderar den starkt!

Kåt som fan.....
 
G

Guest

Gäst
Det finns en stam i Afrika där kvinnorna har en ritual där de sitter på en stol ca 80cm från en vägg och
onanerar tills de får en sprutorgasm...träffar de inte väggen får de inte gifta sej! Då är de inte "redo"...

Jag tror INTE filmen är fejkad... i så fall är det nån jävla trollkarl med för så äkta kan man inte göra det!
Se den så får ni se själva!!!

<Det vita kisset kommer stötvis>
 

eve

Medlem
Kön
Man
Jag tror i och för sig att många porrfilmer är fejkade men när det gäller fontänorgasmer så tror även jag att betydligt fler än 2% av kvinnorna kan få det. Jag fick min första när jag var 30+ och det är precis som frippe säger att det gäller att ge sig hän och inte hålla igen. En konst man faktiskt kan lära sig om man får rätt hjälp!! Lycka till!!
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Originally posted by LillPer

De flästa inom prooindustrin fuskar. Ta bara spermasprut som ett exempel. Har hört att det tydligen ska vara mjölk.

Om man (som kille) vaknar med ett stående problem är det bara å dra några snabba slutsattser så har man snart lösningen i egna händer.

Vad menar du med mjölk. De filmer som jag sett ser det verkligt ut i. Det som jag skulle kuna hålla med om är mängden i vissa filmer. Lite misstänksamt ibland. Men om det är längd och sånt så vet jag att det är riktigt. Annars fejkar jag med:)

Keep on going!!
 

LillPer

Medlem
Ålder
42
Kön
Man
Det med mjölk är bara något som en sexolog sa så jag är inte 100% på det. Men antagligen klipper de för ofta byter dom ju kamera innan de sprutar.

Om man (som kille) vaknar med ett stående problem är det bara å dra några snabba slutsattser så har man snart lösningen i egna händer.
 
G

Guest

Gäst
Filmen heter Squirt 101.
Vet tyvärr inte var man kan få tag på den. (Fick den av en polare som brännt ner den från nån Ftp sajt på nätet)
Lastbrggan kanske kan fixa den???

<Det vita kisset kommer stötvis>
 
G

Guest

Gäst
Den är det.... KÖP!!!
Ni kommer INTE att bli besvikna för jag testade igårkväll/natt på min sambo och ta mej tusan
DET FUNKADE!!!!

<Det vita kisset kommer stötvis>
 
L

Lastbryggan

Gäst
Lägger order på den omgående och jag lovar att meddela här när jag har den i lager.

//Mats - Lastbryggan
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Visst kan säker ganksa många tjejer få fontän orgams . Men jag har sett en film hur dom gjorde på den när tjejerna sprutade. faktiskt så fyllde dom lite vatten i musen på tjejen och hon fick knipa ihop så att det inte skulle rinna ut. Sen när det var dags att spruta så släppte hon helt enkelt och allt vatten som var fyllt på kom ut.

Nästa sak med killar som sprutar jätte satser har jag också sett hur dom gör . Ni som har sett nån film där killen sprutar och sprutar .... så har han en tunn liten slang som han håller i som är på undersidan av kuken ( när dom filmar uppifrån ) och i andra änden så står det en annan person som sköter "trycket" och hur mycket det ska komma.

Visst är det som så att vi killar kommer olika mycket , men det beror nog på om man inte har haft utlösning på ett tag eller inte. En normal sats är ungefär en matsked , men det skiljer nog lite från kille till kille. Så dom filmerna där killen kommer länge och mycket är nog mest fejk i min mening....

Och när man kan se sånt där på filmer så är jag inte alls förvånad om många yngre killar ( även äldre ) får en konstig syn på sex/porr om dom tror att ALLA tjejer kan få sprutorgasm och att ALLA killar sprutar en halv liter med sperma.....

Och om ni inte tror mig så kan ni ju kolla på gamla porrfilmer där killarna sprutar...... Har ni någon gång sett nån av dom spruta så mycket.....?!?!?!





Some play hard to get , I play hard to want
 

dyvetex

Ny medlem
Kön
Man
Jag har själv upplevt att tjejer kan spruta. För ca 7 år sedan träffade jag en tjej från Uganda, som sprutade. Jag trodde först att hon kissade på sig. Men hon berättade att många tjejer i Afrika "lär" sig att spruta för att männen tycker om det. Männen brukar att gnida sin kuk runt klitoris på kvinnan tills dom sprutar, sen genomförs samlaget. Mvh Magnús

megahorny
 

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Originally posted by frippe99

Jag tror att många tjejer kan få sprutorgasm utan att de vet om det. Vissa håller igen för att det känns som de håller på att kissa på sig när de kommer när de i själva verkat håller på att få en sprutorgasm. Andra tror att de faktiskt kissat på sig när de i själv verket fått en sprutorgasm (eller fontänorgasm eller vad man vill kalla det), mitt ex trodde exempelvis det tills jag förklarade för henne vad det faktiskt var(och nej det var INTE kiss). Kan bara säga så här; tjejer sluta håll igen när ni kommer, ge er hän och släpp efter så kan det hända häftiga saker och fortsätt utforska g-punkten och andra punkter, på egen hand eller tillsammans med någon annan. :)

Jag tror inte riktigt att detta stämmer. När jag kommer så håller jag verkligen inte igen och jag har aldrig upplevt ngn sprutorgasm.
 
Toppen