Alla tjejer KAN få sprutorgasm!!!!

frippe99

Medlem
Kön
Man
Frk. stygg, jag sa inte att alla tjejer kan få det men många. Jag tror också att många tjejer kan få det utan att de vet om det... Tror fler tjejer borde utforska g-punkten, kan häna oväntade saker....
 
G

Guest

Gäst
Jag hävdar fortfarande att ALLA tjejer kan få det...Se filmen och LÄR er...
Det e typ en undervisningsfilm!!!
Lämna detta forum nu o gå in på lastbryggan o KÖP!!!

U WONT BE BESVIKEN!! :)
 

1986

Medlem
Kön
Man
Originally posted by LovePro

Jag hävdar fortfarande att ALLA tjejer kan få det...Se filmen och LÄR er...
Det e typ en undervisningsfilm!!!
Lämna detta forum nu o gå in på lastbryggan o KÖP!!!

U WONT BE BESVIKEN!! :)

Dissapojnted heter det:p
 

vattuman

Medlem
Kön
Man
Originally posted by LovePro

Det finns en stam i Afrika där kvinnorna har en ritual där de sitter på en stol ca 80cm från en vägg och
onanerar tills de får en sprutorgasm...träffar de inte väggen får de inte gifta sej! Då är de inte "redo"...

Jag tror INTE filmen är fejkad... i så fall är det nån jävla trollkarl med för så äkta kan man inte göra det!
Se den så får ni se själva!!!

<Det vita kisset kommer stötvis>
Ledsen men en sån stam finns ej i Afrika, bara i fantasin.Men det finns många andra sorts stammar i Afrika.
 

vattuman

Medlem
Kön
Man
När jag hade sex med min sambo några veckor efter förlosningen så fick hon sprut orgasm.vi har försökt igen men inte lyckats. så ni kvinnor som kommit på hur ni ska göra, för de e något man kan öva fram...Hör av er..
 

1986

Medlem
Kön
Man
Såg att vol.1 var slut... tar ni in nya?
Ni får gärna ta in vol.2 också eftersom den antagligen kommer ta slut innan jag fyller år, om du inte kan hålla en till mig? :)
 

lisen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by vattuman

När jag hade sex med min sambo några veckor efter förlosningen så fick hon sprut orgasm.vi har försökt igen men inte lyckats. så ni kvinnor som kommit på hur ni ska göra, för de e något man kan öva fram...Hör av er..

Min egen erfarenhet: när orgasmen kommer, så fortsätt att smeka clitoris, med samma intensitet lite till. Och det är det som är svårt (för min del iaf) för clitoris är då så känslig att det blir på gränsen till smärtsamt, men OM man fortsätter lite lite till, och om jag då är tillräckligt bortkopplad från omvärlden, då...

Jag TROR iaf att det är så här, lite svårt att tänka efter exakt vad som händer, för när det väl händer är jag inte särskilt medveten :)


En kvinna ska inte få orgasm för att hennes partner ska få känna sig som Tarzan, utan för att hon är värd att få njuta.
 

musen

Ny medlem
Kön
Man
jag har inte lyckats få det att spruta, man när jag kommer så kan det ibland liksom pulserande rinna ut kåtsaft...
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Köpte i veckan "squirting 101 vol 2" Väldigt interesant film. Men vissa avsnitt verkar lite bra för att vara sanna. Men om allt stämmer är det ju världens grej

Keep on going!!
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Har precis lagt in en beställning på vo1. återkommer o berättar om jag lyckats få min flickvänn att "prestera":D
 
Toppen