Alla vill vara anonyma men...

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
jag har försökt få med en jobbarkompis, som är singel, men det var nog inte hennes grej riktigt.. fast jag vet inte säkert...
 

Runkkonsulten

Medlem
Kön
Man
Ännu ett av livets små mysterier.....

Aftonbaldet/Expressen säljer 100.000-tals lösnummer varje dag - men det är aldrig någon som medger att dom köpt något.....

Men ibland med mitt runkeri vill jag också vara lite hemlig - men bara ibland...
 

Dexterz

Medlem
Kön
Man
Hehe gällande Aftonbladet, så är det mestadels företag som prennumererar. T.ex. flygbolag (varje flygstol tillbaka hem från semestern har aftonbladet, DN, osv)... Kan det vara sådana siffror? ;)


Ok... Jo jag har kommit på en gammal lumparkompis här inne. Smeknamnet och bilden avslöjade honom, men han hade inte ballen för att erkänna att det var han ;)
 

knappen55

Medlem
Kön
Kvinna
Jag blev tipsad om den här sidan av en samtalskontakt som jag har haft i flera år nu.

Hon berättade att hon själv är medlem, men jag vet inte vilket nickname hon har eller ens om hon är aktiv nu.

Hon vet vem jag är eftersom jag har berättat det. Jag försöker lista ut vem hon är:oops:
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
har någon av er kommit på eller misstänkt att någon annan här är någon ni känner?

Ha, nu vet jag iaf 1 på mitt jobb som är med här & aktiv:D
Men det är lugnt, jag är som kineiska muren, tiger bra långt.
Samtidigt lite kul att ha en hemlis, trodde det var ganska torka på jobbet, ibland kan jag roa mig med att fundera vem som haft sex senast.
Onna gör nog alla mer eller mindre..
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Mhmm....jag har en och annan misstanke...inte IRLvänner, men folk från andra communitys som man känner igen på sättet att skriva! Och jag är väl rätt avslöjad för en hel del av dem också, men vi visar ömsesidig respekt.....:)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Det är möjligt. Jag har definitivt hört en av mina kompisar citera mina egna ord i en text jag skrivit i mitt krypin...
 
Toppen