Allt om rakning och intimrakning för män

Isdx

Medlem
Kön
Man
Jag brukar raka bara raka pungen ock kukskaftet, använder mig av rakhyvel som fungerar bra. Kortar bara av hårbusken ovanför kuken. Tjejer tycker det ser bättre ut så ;)
 
G

Guest

Gäst
Ända sen jag var i tidiga tonåren har jag haft lite hårväxt på själva ollonet, det är jätteopraktiskt, främst med tanke på att ingen annan verkar ha det (även om jag vet att några personer har det, det är sällsynt). Vet inte om jag skulle våga raka på ollonet.
 

Erik188

Medlem
Kön
Man
Jag rakar mig med hyvel flera ggr i veckan, pungen och kukroten och ansar busken rätt mycket. Det är bara första gången man får röda prickar och klåda... men man ska inte smörja in sig just efteråt för då får man prickar och det ser inte porrigt ut alls. Tycker det är trist med tjejer och killar som inte rakar sig. Det ser då ut som om de inte har nåt sexliv värt namnet, man ser ju liksom inte hur det ser ut om det är en massa hår. Vad beträffar killar ser kuken mycket större ut om man rakar kukroten och några millimiter ovanför.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej!
Jag har haft rakad kuk i sådär 20 år nu, då min samboer blev tänd på rakad kuk. Problemet var att man fick raka den konstant, men har gått över til att använda en epilator som drar ut håret med roten. Min samboer hjälper till med denna behandlingen som kan vara plågsam i början man blir vant til det:D
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Men grabbar visst är ni fler som rakar kuken va?? kan ni inte komma med inlägg i forumet, så där blir litt aktion
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Wankie, låter smärtsamt......:eek:
själv använder jag trimmer å ladyshave för skaft å pung:)



Doc: Frågan e fri
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Doc H !

Det är inte så smärtsamt de andra gångerna då är håret inte så styvt men silkelent och lättare att få bort, Testa:D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hmmm kanske ska ta tjuren vid hornen å prova[}:)]
finns säkert nån god bränd å destilerrad drick att ta till
de första gångerna..:cool:



Doc: Frågan e fri
 
Y

ymmot -LÅST-

Gäst
mm rakade nyss kuken för första gången rakade bort allt :p fan va mycket skönare det känns att slippa allt hår :)

skönt me onani
 

sanlar

Ny medlem
Kön
Man
jo man blir mycket känsligare , kan inte tänka mej att ha hårig kuk igen, dessutom är ju det håret jävligt fult.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
ska snygga till den 'skalige hämnaren' senare i kväll
så han e snygg till mysstunden



Doc: Frågan e fri
 
Kön
Man
Det är så underbart att vara renrakad! har gjort det sen jag var 16år. Tycker det är läckert o så mycket skönare när den blir smekt mm. O ibland när jag är på badhus o jag känner mig extra sugen,, så brukar jag raka mig i duschen, då brukar det märkas att det är en del som gärna tittar nyfikna på lite diskret.
Ibland har det varit så att några har kommit in i bastun o börjat att fråga om rakningen när vi varit ensama.
 

solanaken6

Medlem
Kön
Man
Jag är nudist och bor i ett varmt land och är på stranden så ofta jag kan. Har haft renrakat kön i många år, även överkropp och ben. Vill vara ren från hår på dessa ställen. Skönt att vara hårfri när man solar. Har alltid kukring på stranden och fått många uppskattande kommentarer för det.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Är själv rakad hela vägen från navel till anus...
Kan inte tänka mig något annat...
MEN. Var försiktiga. Har, vid två tillfällen, fått infekterade hårsäckar, modell böld... grymt obehagligt och föga upphetsande.
Ha alltid nytt rakblad när Vilde Ville ska snyggas till.
Finns, för övrigt, en bra intimlotion som säljs på apoteket.
Funkar riktigt bra...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Använder numera Gillettes värstingmodell för rakning av pung och skaft
Trimmar resten med en trimmar
Funkar bra för mig
Kör med rakgele

Inga "biverkningar"
 

Naturisten.1981

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är nudist och bor i ett varmt land och är på stranden så ofta jag kan. Har haft renrakat kön i många år, även överkropp och ben. Vill vara ren från hår på dessa ställen. Skönt att vara hårfri när man solar. Har alltid kukring på stranden och fått många uppskattande kommentarer för det.
Jag är också nudist! Har levt så hela mitt liv! Naturligt och härligt! :)
 

Trysexual

Medlem
Kön
Man
Jag rakar pung och skaft, trimmar resten. Använder en Philips bodygroom till vardags, men vill jag ha det riktigt slätt använder jag hyvel och rakgel.
 
Toppen