Alltid en början..

pettaponk

Medlem
Kön
Man
Jag kommer in till dig när du sitter vid datorn, jag hör hur du andas lite medan du klickar och skriver. Går fram till dig och ställer mig bakom dig, lägger händerna på dina axlar och håller min kropp nära din. Jag ber dig ta fram en bild du gillar, du klickar fram först en, sedan en till och en till. Jag låter mina händer söka sig ner mot dina bröst, långsamt men säkert. Väger dem i händerna och smeker sedan maken med den ena. den andra handen upp över halsen, ett finger upp på hakan. Din hud är underbar under mina fingrar. Jag smeker dina armar ner i ditt knä, tar din högerhand och följer den längs ditt lår uppåt, du särär på benen så att jag kan placera din hand där den ger upphov till en liten flämtning från dig. Får din kropp att börja röra sig med hjälp av din hand samtidigt som jag drar ett finger över dina läppar. Så mjuka och underbara.. Du börjar känna mitt stånd i ryggen när du lutar dig bakåt mot mig och vet att du snart kommer få smaka på det. Du biter mig lätt i fingret när du tänker på det. Jag knäpper upp knapparna till mina jeans och genast kommer din ena hand farande och vill känna. Vill du ha den här?, frågar jag och ser i dina vackra ögon att ja det vill du. -Då får du krypa för mig...

Jag tar din hand igen och drar dig ner mot golvet, tar ett par steg bakåt och tittar uppmanande mot dig. Min kuk svajar i luften. Den ser så tung ut. sakta kommer du emot mig, din kropp är så läcker när du smyger som en puma åt mitt håll. Det vattnas i munnen på mig och jag ser hur du slickar dig om läpparna. du stannar upp när du kommit nästan ända fram och tar av dig solglasögonen. jag kan se att dina ögon är glansiga och förväntansfulla, din lilla pussmun ser så sexig ut. jag lägger mitt ollon mot dina putande läppar och känner din heta andedräkt. låter den glida fram och tillbaka ett par gånger innan du tar den med din hand och gapar stort. jag låter dig ta för dig och lägger en hand bakom ditt lilla huvud. du suger mig så skönt, precis som om du visste hur jag vill ha det..du lägger en hand bakom min rumpa och trycker mig mot ditt ansikte stötvis. Jag håller om ditt huvud med handen och hjälper till att knulla din underbara mun.


nu är det din tur att få. tar försiktigt av dig det dina underkläder. min kuk kommer åt dig ett par gånger, jag rycker till av kåthet och det lämmnar ett litet fuktigt märke på din vackra nakna hud. lägger dig på sidan på golvet och drar upp ditt övre ben. kysser ditt lår upp mot fittan, låter tungan spela över den. stannar till vid öppningen och lirkar in den en liten bit med snabba rörelser, du rycker till. slickar mig upp mot clitoris, hittar den och suger lätt på den samtidigt som jag låter ett finger glida in i dig. letar efter din g-punkt och hittar den snart. Du börjar stönahäftigare, jag låter fingret glida ur dig, för det upp mot din mun samtidigt som jag slickar fram och tillbaka över hela fittan. kan inte låta bli att låta tungan slinka ner till dit bakre hål en snabbis vilket du verkar gilla. jag backar med huvudet och beskådar din formfulländade rumpa som ligger och vickar av kåthet. du tittar på mig och ber mig fortsätta. jag särar dina skinkor och njuter av synen, så fasta och ändå så mjuka.. min tunga hittar snart tillbaka och du stönar till okontrollerat. jag leker lätt och snabbt över din clitoris ena sekunden och tränger in med tungan så djupt jag kan i nästa. Jag gör en utflykt till mot de bakre regionerna men denna gång stannar jag här. efter en liten stund slappnar du av och min tungspets kan leta sig in samtidigt som jag masserar din clitoris med tummen.

jag slutar tvärt och du ser på mig med undrande blick. Välj en möbel, säger jag och du ställer dig upp och går bort mot...
 
Toppen