alvarligt

N

nutty

Gäst
hej är 15år, funderat mycket på hur stor kuken "ska" vara, alla springer runt o säger att dom har 18cm hit och 20cm dit. hur stor kuk hadde ni när ni var 15 dasst?
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Har ingen aning om hur stor eller liten jag var när jag var 15 :oops:

Det viktigaste är inte storleken säger ju många och du kan ju även kolla in tråden "Storlek på tjejernas" under "Kvinnlig Onani".
Det ser även ut som att det skiljer rätt så myckt i tråden "Har ni mätt era kukar nyligen (seriöst)" under "Killgrejer". Kan nog även vara så att de med stora hellre svarar än de med mindre.

Du skall inte oroa dig så mycket, inget svar som är så kul kanske. Det finns inte så mycket man kan göra heller utan du märker vad du får till slut.
Om du slappnar av och inte funderar så mycket på det kommer du få extremt mycket glädje av kuken oavsett storlek [}:)] och den du träffar kommer antagligen att älska den oavsett storlek för att den är just din :oops:
 

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har sugit både stora och små kukar och det är ingen skillnad egentligen.
Däremot tycker jag att en kuk kan vara för stor om jag ska ta den i röven.
Hur stor en kuk ska vara när man är 15 vet jag inte.
Men om du är orolig för att den ska vara för liten så kan du tala med en läkare.
Är den liten går det att få hormonbehandling.
Men då ska den vara pytteliten.
 

megapixel

Medlem
Kön
Man
när jag var 15 hade jag 13,5 cm, nu när jag är 18 och ett halvt så är det ganska exakt 15 cm, s¨å du kommer växam, och mycket talar för att du tom lär växa fortare än jag gjorde mellan 15-18 vem vet, men växa lär du göra, i vilket fall, så räcker min kuk på 15 cm gott, oroa dig inte kompis
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Minns inte... 14-15 cm kanske. Alltså det är inte säskilt viktigt annat än för en själv. Sen om du blir en 20 centimeters när du är 25 är det ju bara att gratulera...
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Mätte min kuk första gången när jag var elva år. Då var den 8 cm...Två andra jämnåriga kompisar hade 10cm och den andre 12cm....Var faktiskt avis på dem. Tror att jag blev nog tolv-tretton innan den blev 12 cm. När jag var femton var den omkring 16 cm. Nu är den 17,5 men det som är viktigast enligt de flesta tjejer jag knullat med är omkretsen. De flesta jag knullattycker att min är väldigt grov. Har tillochmed varit problem med någon....kanske hon var nervös också. Min kuk är 15 i omkrets
 
N

nutty

Gäst
tack för allt:D kanske inte har en liten kuk i allafall (omkrets ca 14cm och ca 15cm lång)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
hej är 15år, funderat mycket på hur stor kuken "ska" vara, alla springer runt o säger att dom har 18cm hit och 20cm dit. hur stor kuk hadde ni när ni var 15 dasst?

Om du bara är 15 har du väl inte här att göra på några år ännu? Välkommen tillbaka då......
 

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
hej är 15år, funderat mycket på hur stor kuken "ska" vara, alla springer runt o säger att dom har 18cm hit och 20cm dit. hur stor kuk hadde ni när ni var 15 dasst?

Om du bara är 15 har du väl inte här att göra på några år ännu? Välkommen tillbaka då......

Varför inte?
Onanerade inte du när du var 15?
Själv var jag värsta proffsonanisten vid 15. :p
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Slappna av! Du har en kuk o då är vi nöjda! Ja, bara du kan få upp den i startläge förstås... :)
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
tack för allt:D kanske inte har en liten kuk i allafall (omkrets ca 14cm och ca 15cm lång)

Nej du har inte någon pytteliten kuk. Var glad att den är normalstor och att det inte är en jättefalukorv som du ska trixa med o gömma i brallan.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
hej är 15år, funderat mycket på hur stor kuken "ska" vara, alla springer runt o säger att dom har 18cm hit och 20cm dit. hur stor kuk hadde ni när ni var 15 dasst?

Om du bara är 15 har du väl inte här att göra på några år ännu? Välkommen tillbaka då......

Varför inte?
:p

DÄRFÖR:

4 enkla regler som vid överträdelse medför direkt avstängning av konto samt spärr av IP-nummer.


1. Åldersgräns 18 ÅR <-----------------------------------------!!!!!
2. Personangrepp
3. Spam
4. Rasism/Minoriteter
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Skulle inte dagens sammhellet med alla informationor hade hjälpt stackars ungdomar ur denna "min snopp är för lite " depression... tydligen inte.
Till alle er oroliga pojkar där ute, inte alla har en JOHN HOLMS i brallorna. majoriteten klara sig bra på mindra .... :cool:
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Visst är han minderårig men är det någon i denna tråd som behöver ha råd för att bota sin oro så är det denna minderåriga kille.
 
N

nutty

Gäst
DÄRFÖR:

4 enkla regler som vid överträdelse medför direkt avstängning av konto samt spärr av IP-nummer.


1. Åldersgräns 18 ÅR <-----------------------------------------!!!!!
2. Personangrepp
3. Spam
4. Rasism/Minoriteter
[/quote]
vad är det på dom 3sista grejerna som jag skrivit?
 
Toppen