anal orgasm?

cum

Medlem
Kön
Man
hej sitter med en dildo i röven när ja skriver det här ,är det nån som har kommit genom vibbarna i staven när den är inne i röven?

cum
 

cum

Medlem
Kön
Man
Originally posted by cum

hej sitter med en dildo i röven när ja skriver det här ,är det nån som har kommit genom vibbarna i staven när den är inne i röven?

cum
är det skönt med en riktig kuk det var 14 år sedan

cum
 

kenny_s

Ny medlem
Kön
Man
får hem min dildo imorgon,ska bli spännande å se hur de känns. så det går att komma av att bara använda dildon? har svårt att tro att det funkar på mej
 
Kön
Man
Det är inte lätt att få orgasm enbart med en dildo, men det går. Grejen är att massera prostatakörteln tillräckligt intensivt... men som sagt för mig krävs det en ganska djurisk attityd och tålamod. Men jag kan säga dig att det är värt det! De orgasmerna är grymt sköna! :p :p :p
 

freshman

Medlem
Kön
Man
Funderar på att skaffa mig en ANEROS Male G-SPOT Stimulator. Någon som har provat? Borde väl vara värt typ 500 kr om den är så bra som de flesta verkar tycka :)
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har provat ANEROS och kan varmt rekommendera den. Har fått fantastiska orgasmer. Kräver lite tid men när man väl kommer är det en enorm känsla.
 

Zoofilia

Ny medlem
Kön
Man
Brukar använda min dildo men de blir ingen skönare orgasm bara de att jag blir kåtare av att höra den surra i mig,...
 
Toppen