(Anal) Pjur Analyse me!

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar verkligen analsex och mina butt plugs. Men jag är troligen som de flesta, lite känslig och kan inte riktigt köra på så hårt som min kåthet ibland önskar.

Har fått rekommenderat en spray som heter "Pjur Analyse me!"

Någon som prövat den eller annan typ salva..spray som underlättar leken med mina plugs när jag onanerar?
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Silikonbaserat glid är alltid bättre än vattenbaserat eller olja. Olja förstör dessutom latexkondomer.

Silikonglid håller länge utan att man behöver applicera mer. Det lämnar heller inte den där klistriga hinnan som som vattenglid kan göra.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
När det gäller analt så gillar jag de som är lite tjockare också, de som är mer som krämer. Tycker de stannar där inne bättre och gör det skönare. :)
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Denna skall typ bedöva lite....så det är själva bedövningseffekten jag var ute efter. För att kunna köra lite hårdare...någon som har erfarenhet?
 
Last edited:

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Denna skall typ bedöva lite....så det är själva bedövningseffekten jag var ute efter. För att kunna köra lite hårdare...någon som har erfarenhet?

Pjurs "backdoor " innehåller lite bedövningsmedel/avslappnings
 
Last edited:

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Denna skall typ bedöva lite....så det är själva bedövningseffekten jag var ute efter. För att kunna köra lite hårdare...någon som har erfarenhet?

Vet inte om jag personligen är så förtjust i att det bedövar. Om det gör ”ont” innebär det ju att man ska ta det lite lugnare eller värma uppe mer, så jag vill gärna ha kvar det känselspannet så inget går sönder.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vet inte om jag personligen är så förtjust i att det bedövar. Om det gör ”ont” innebär det ju att man ska ta det lite lugnare eller värma uppe mer, så jag vill gärna ha kvar det känselspannet så inget går sönder.

Ja det är jag med på, vill ju inte gå sönder....men med lite bedövning så behöver det inte ta sån tid innan jag kan köra på med mina leksaker. Så om Pjur innehåller lite bedövning känns det som en bra plan...skall testa
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja det är jag med på, vill ju inte gå sönder....men med lite bedövning så behöver det inte ta sån tid innan jag kan köra på med mina leksaker. Så om Pjur innehåller lite bedövning känns det som en bra plan...skall testa

Finns väl de som innehåller medel som är avslappnande också?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tipsa mig gärna! Min största plug är lite väl stor ibland men så otroligt skön när jag väl tar mig tiden att leka med den och få in den. Hade varit skönt med lite avslappnande till den...

Ska se vad det var jag köpte, återkommer ;)
 

Ingemarsten

Medlem
Kön
Man
Jag har ett gäng analpluggs, från 2,5 cm till 6,2 cm i diameter. Jag börjad med de små och ökat senare tills det inte är smärtsamt. då är det dax att öka... nu 1 år senare klarar jag 6,2an utan smärta, vågar jag gå vidare?? Lite kinki är det att strettsa röven..
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja det är jag med på, vill ju inte gå sönder....men med lite bedövning så behöver det inte ta sån tid innan jag kan köra på med mina leksaker. Så om Pjur innehåller lite bedövning känns det som en bra plan...skall testa
Återkom med testresultat sedan...
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Jag gillar verkligen analsex och mina butt plugs. Men jag är troligen som de flesta, lite känslig och kan inte riktigt köra på så hårt som min kåthet ibland önskar.

Har fått rekommenderat en spray som heter "Pjur Analyse me!"

Någon som prövat den eller annan typ salva..spray som underlättar leken med mina plugs när jag onanerar?

Har provat, både med partner och själv. Jag gillar den inte direkt, men visst hjälper den. Problemet som jag läste en som beskrev den, är att då den ska " bedöva " så är risken större att skada sig utan att riktigt känna det.

Ett silikonbaserat glidmedel ist tror jag är en mycket bättre lösning, och att vid extra försiktighet även skaffa något att fylla på inuti analen med och inte bara utanpå. Sedan... lugnt o försiktigt som alltid innan det känns bra :) Inget anfalls-hoppande från bokhyllan med torr underarm inte. Dålig start.
 
Toppen