Anal sex!?

nisse47

Ny medlem
Kön
Man
Hej! Upptäckte för många år sedan hur skönt det är att ha något i analen samtidigt som ´jag runkar.
Brukar använda en dildo eller en analplugg...ur skönt.
Om man bara ser till så man är "ren" i analen så lovar jag att du kommer att få din skönaste orgasm.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Ett ljus. Köp ett grövre ljus och täljlite och puttsa du vet. Men det enklaste och jäkligt sköna är att de vanliga smala ljusen som är jättelena och runda nertill. De somm inte är lika jäkla enkla att få fast i ljuststaken helt enkelt. De är inte ett dugg svåra att få förbi muskeln där. Men ha glidmedel. Lotion funkar juu men nja.....
Gnugga den lena och runda änden på ljuset mot prostatan. Jag har upplevet gånger då jag använd just det och fått långa våger av att bara ligga på gränsen till orgasm med strark andnöd. Och det är en väldigt annorlunda känsla. Får inte alls stånd av bara den beröringen men blir ju ändå så jäkla knäsvag och dimmig i huvudet. Men rengör ljuset duktigt!!!
Så du kan ju tänka dej hur det blir när man kan ha den här beröringen och även smeka sig till orgasm på alla andra sköna vis. Explosion!!
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Min flickvän använde länge ljus..hon värmde upp dem och formade dem med händerna. Sedan fick de svalna och vips hade hon en dildo :)
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Asså jag tänkte ju då att man kunde trä en kondom över ljuset. Har inte tillgång till lotions och glidmedel etc. Måste ju funka det med. Provade med långfingret en gång men uppnådde inte önskat resultat om man säger så.

Masturbation for Salvation
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Att trå en kondom över går väl asbra. Det och saliv kna nog skapa glid tror jag. Prova. Då är det ju garranterat rent också, det som du för in. Mycket nöje!
 

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Avslagen_cola

Har ni nånting ur det simpla hemmet ni kan rekomendera för en som inte köper dildos etc. ?

Masturbation for Salvation

Japp jag har länge kört med en nötknäppare (nix inte på mina "nuts":p) den har en härlig räfflig träskaft som är urskön i analen.... Vidare har jag testat konservöppnare och andra relativt runda skaft... Gå runt i hemmet och ha lite fantasi.

Kika gärna på den via denna länk... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders ... racker.JPG

Onanera Mera
 

DaveG

Ny medlem
Kön
Man
Vill rekommedera analplugg, den behöver inte vara så stor gärna jellymaterial, är sköönt :)
 

kåt_kille_30

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller med er andra. Att ha något i analen samtidigt som man runkar förhöjer orgasmen. Jag skulle gärna vilja att flickvännen ville köra upp ett finger i analen på mig när vi knullar oxå. Men tyvärr vågar jag inte fråga henne (hon har antytt tidigare att det skulle vara bögigt). Men i min ensamhet kan man ju göra vad som helst :). Och jag är helt streight, det är jag 99,9% säker på :). Nån här som har tjej som tycker det är roligt att leka med era analhål?? Faan va kåt jag blir nu.. Måste nog gå och runka nu. Hej då.
 
Toppen