Analsex med kvinnor (erfarenheter)

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad har ni för positiva erfarenheter av analsex med kvinnor? Mina är:
  • En nationellt känd gift, kvinnlig journalist som sa "Jag har ett hål till som jag vill att du ska prova." Jag gled med lätthet in och tog henne rätt hårt (som hon bad mig om). Efteråt förklarade hon initierat att det var kombinationen av a) njutning när jag drog tillbaka kuken med b) "smärtan" när jag förde in den igen som gjorde att hon älskade analsex.

  • En hög gift, kvinnlig IT-chef på ett av landets större bolag. Hon förklarade frankt att hon inte kunde få orgasm vaginalt och ville därför att jag skulle prova att föra in den i hennes bak. Jag knullade henne analt i både missionären och "doggy". Hon älskade det verkligen, kom otroligt fort och ville alltid att jag skulle spruta i hennes bak. Analsex var verkligen hennes grej. Jag njöt av det pga att hon njöt så mycket! (y)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Min första riktiga flickvän
Hon var typ femton och vi gick första året på gymnasiet
Hon var "radikal" och feminist (1980 talet typ)
Men hon gillade vad jag gjorde med henne
Och vi experimenterade med en del saker
En sak hon kom stenhårt av var att få röven upptöjd av fingrar, så vi provade att hon tog min kuk i sin trånga rumpa... Och hon kom stenhårt av det med
Helst när hon låg på magen och jag höll ner henne och hårdknulla hennes trånga stjärt...
Svårt att inte få smak på a6 och dominans då... kvinna ett
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vad har ni för positiva erfarenheter av analsex med kvinnor? Mina är:
  • En nationellt känd gift, kvinnlig journalist som sa "Jag har ett hål till som jag vill att du ska prova." Jag gled med lätthet in och tog henne rätt hårt (som hon bad mig om). Efteråt förklarade hon initierat att det var kombinationen av a) njutning när jag drog tillbaka kuken med b) "smärtan" när jag förde in den igen som gjorde att hon älskade analsex.

  • En hög gift, kvinnlig IT-chef på ett av landets större bolag. Hon förklarade frankt att hon inte kunde få orgasm vaginalt och ville därför att jag skulle prova att föra in den i hennes bak. Jag knullade henne analt i både missionären och "doggy". Hon älskade det verkligen, kom otroligt fort och ville alltid att jag skulle spruta i hennes bak. Analsex var verkligen hennes grej. Jag njöt av det pga att hon njöt så mycket! (y)

Ingen dålig meritlista där:)
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Tjejen blev extremkåt under graviditeten och ville testa bli töjd. Jag köpte några olika pluggar till henne för att testa. Efter en vecka hade hon gått från 28mm till över 42 och ville att jag skulle knulla henne istället. Så vi testade och hon kom fortare än vanligt. Ett par dagar senare lyckades jag spruta i hennes röv, balls deep. Vi hade analsex några gånger till efter det. Men sedan födseln är hon rädd för att det ska göra ont, så vi får ta det som det kommer. Men hon älskar fortfarande anal stimulans, både mina fingrar och min tunga.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Analsex är inte min grej, men har gjort det några gånger för att kvinnan har gillat det.
Hennes njutning är för det mesta lika viktig som min egen. Jag får antingen runka eller ta henne vaginalt för att själv komma. Att ta den i munnen efter den varit i baken tycker jag är lite äckligt även om man använd en kondom.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
efter att haft en första flickvän som gillade a6 så provade man lite på de tjejerna man träffade efter henne...
med varierande resultat....

men nästa tjej som gillade att ta den i fel ingång var lite mer van att göra det, så det blev lite oftare. men ibland hade man för brått... vilket inte lönar sig, ta det lugnt och använd mycket glida är mitt heta tips!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
En amerikansk tjej jag var tillsammans med. Hon brukade säga "Babe, I want you in my ass and ride me like a pony". Då menade hon att jag skulle knulla henne där bak och dra henne hårt i håret samtidigt. Hon gillade analt mer än vaginalt och favoriten var min kuk där bak medan hon jobbad med en vibrator.

Frågade någon gång varför hon gillade analt så mycket och hon sa att hon lärde sig komma genom att knipa när hon var mindre och har hon då något i analen så förstärks allt. I extrema fall sa hon att hon kan komma när hon satt på toan och sket, om hon var kåt nog innan dvs.

Hur som var det nog bästa analsexet jag haft med någon för det var verkligen inga konstigheter för henne. Glidmedel, in med den och köra. Hon gillade även att jag knullade henne mellan brösten och sprutade, så lite "weird" var hon, :p
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade en kk för några år sedan som vid ett tillfälle medgav att jag skulle prova stjärtsex. Som glidmedel använde vi en klick Nivea, vilket funkade bra. Försiktigt tryckte jag in kuken och snart var jag inne helt. Minns att hon kände med handen hur långt den kom in och sa att det kändes ok. Vi knullade på och hon smekte sin klitta hela tiden o snart kom hon med ett härligt stön. Vi tvättade av oss och myste i bingen. Efter en stund frågade hon om jag inte ville knulla henne i stjärten en gång till?
Jo fram med Nivean igen och jag smorde in hennes stjärna ordentligt. Förde in kuken och vi var igång igen. Denna gång med långa utdragna tag och in igen. hon smekte sej o nästan skrek sin orgasm. kunde då inte hålla tillbaka utan gav henne min sperma långt i hennes stjärt.
Efteråt berättade hon att detta gav en ny uppgivelse av sex som var helt underbar.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Första tjejen som lät mig ta henne i röven var en kk jag hade då jag var 16 och hon 19.
Var på en efterfest med henne och min bästa kompis hemma hos en av våra gemensamma vänners storasyster. Alla var ganska fulla och så blev det lite sexprat som det brukar bli och vi blev så kåta att vi inte kunde hålla händerna från varandra.
Min kompis gick in med hon som bodde där i sovrummet och jag och min kk klädde av oss nakna och började knulla på köksgolvet. Efter ett tag flyttade vi till soffan och av någon anledning hamnade jag på alla fyra och hon började slicka mig i analen medan jag runkade. Det var första gången jag hade varit med om det och det blev mer och mer intensivt. Vi bytte plats och jag slickade hennes anal och började knulla henne i fittan bakifrån och efter en stund stönar hon ”snälla ta mig i röven”. Hon var så kåt och våt att det räckte med att jag drog ut ur fittan och bara gled in i röven på henne utan minsta lilla problem. Jävlar vad tight och skönt det var. Hon var dessutom den enda jag har varit med som fick orgasm av att bli påsatt i rumpan.
Det var första men absolut inte sista gången med henne.

efter ett tag träffade jag en tjej som jag blev tillsammans med och även hon gillade analsex. Oftast ståendes bakifrån i duschen men många gånger också i sängen och till och med hemma hos kompisar i badrummet och andra ställen.

Min fru låter mig väldigt sällan sätta på henne i röven men typ en gång per år eller något. Lika tight och skön som de andra tidigare brudarna. Tyvärr låter hon mig inte spruta i henne som de andra gjorde!

Kan väl dra som slutsats att jag har aldrig haft en dålig upplevelse av analsex. Det är sjukt nice ibland som extra het grej om båda är jättekåta och på snuskigt humör. Dock föredrar jag ändå trots allt fittan framför analen :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Knullade min då blivande fru i analen när hon var 16-17 år. Hände bara några ggr och hon gillade det inte. Så efter vi gift oss och det var 'fritt fram i fittan' så har jag inte fått komma in där bak, trots ett par försök... Hennes anus är tabu!
En kk jag hade för ca 25 år sedan typ, ville inte heller att jag skulle röra hennes anus. Däremot en runkkompis som jag runkat och sugit ihop med några år nu, har visat intresse av att jag ska komma in. Nu är det jag i stället som tvekar...
 

Peter1

Välbekant medlem
Kön
Man
Bara positiva erfarenheter. Är skönt att tränga in i stjärten på en tjej emellanåt även om fitta alltid är fitta. Men som alternativ. Varför inte använda tre hål om det finns tre hål. Knullade första tjejen analt på gymnasiet. Sedan har det genom åren blivit då och då med olika tjejer. Det bästa analsexet var under några år med en svensk körsångerska som jag träffade till och från. Hon brukar finnas bakom många svenska artister. Alltid kul att se exempelvis Mello de gånger hon körar och minnas tillbaka på hur det var.
 
Last edited:
Toppen