Analsex?

saltypenguin

Ny medlem
Kön
Man
Är jag den enda killen som inte tänds av analsex? Tycker det inte är lockande på något sett. Och sen att partnern bara tycker att det gör ont är väl också något att fundera över varför man vill göra det över huvud taget?
 

SatyricoUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Är jag den enda killen som inte tänds av analsex? Tycker det inte är lockande på något sett. Och sen att partnern bara tycker att det gör ont är väl också något att fundera över varför man vill göra det över huvud taget?
Du är inte ensam, har aldrig förstått grejen.
 
A

A:son

Gäst
Jag kan förstå att en del killar kan gilla att FÅ det (eller använda plugg), eftersom vår g-punkt sitter nära prostatan. En del tjejer påstår att de gillar det, och det har debatterats tidigare här på forumet. Vad det är som är skönt vet jag inte, den psykologiska spänningen och att känna sig lite extra "dirty" kanske är en del av svaret, men jag har ingen anledning att tro att de ljuger om att de gillar det.
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Här har ni en till, gillar att titta och känna på bakar, men har aldrig viljat stoppa in mina fingrar eller kuk där.
Testat på mig själv, när man onanerar, men det är tyvärr inte min grej det heller.
Det fanns en tid när jag var yngre när jag hoppades att jag var gay eller bi, men tyvärr den vägen fungerar inte sex för mig, och nu när man äldre vet jag att vaginal och oral sex är min grej.
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Är jag den enda killen som inte tänds av analsex? Tycker det inte är lockande på något sett. Och sen att partnern bara tycker att det gör ont är väl också något att fundera över varför man vill göra det över huvud taget?

Jag gillar verkligen analsex men inte när det bara gör ont för ens partner, då finns precis som du skriver, ingen anledning att göra det. Det går inte heller att bara ha analsex pangpå, det blir bara bra som en del eller krydda till ett för övrigt bra sex.
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Det är du säkert inte ensam om det men om din partner nu tycker det gör så ont så ska du nog snarare ta dig en funderare över din teknik. Analsex är skönt om man utför det det på rätt sätt men fumlar man kan det vara en rätt obehaglig upplevelse för henne....

jobba på't!
 

Steph

Medlem
Kön
Man
Är jag den enda killen som inte tänds av analsex? Tycker det inte är lockande på något sett. Och sen att partnern bara tycker att det gör ont är väl också något att fundera över varför man vill göra det över huvud taget?

Det gör inte ont om partnern vill och om man gör det på rätt sätt. Naturligtvis gör man inte något som är obehagligt för ens partner, med viss reservation för sådant som görs i samband med BDSM där en viss smärta är en del av nöjet. Men det var nog inte just det su avsåg.

Om hon inte vill, på grund av smärta eller av andra skäl, så är det ju inte aktuellt, förstås. Men det är ju en självklarhet.

Hur vanlig eller ovanlig du är som inte gillar analsex vet jag inte riktigt. Jag har uppfattningen att ganska många, både killar och tjejer, gillar analsex i olika varanter då och då om det görs på rätt sätt. Men jag har ingen statistik att skaka fram så här rakt upp och ner.
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tack gode Gud! Det finns hopp! Jag blir så himla glad av att läsa att det finns killar som inte är intresserade av att stoppa in den där bak! Och sorry Steph, men det finns inget "rätt sätt" för mig då det gäller analsex. Väldigt många kvinnor skulle hålla med mig, men förmodligen inte på detta forum...
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Är jag den enda killen som inte tänds av analsex? Tycker det inte är lockande på något sett. Och sen att partnern bara tycker att det gör ont är väl också något att fundera över varför man vill göra det över huvud taget?
Nej jag tror inte du är den enda killen som inte tycker om analsex, så bekymra dig inte för det. Det finns nog många som inte gör det, men prakticera den typ av sex som du tycker om och njut av det. Det är mitt råd till dig.:)

/LekenKille
 

J-o-n-a-s

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller helt med! Har testat en gång... (på tjejen alltså) av misstag [:0] ...hm, jag var vääldigt oerfaren på den tiden kan man ju säga... och troligen lite berusad. Igen av oss tycker det var nån höjdare och sedan dess har jag aldrig känt behovet, vare sig att ge eller få.

Lite störande att rätt mycket porr, inte minst mainstreamfilmerna på kabelkanalerna, har det som standardinslag. Ibland direkt avtändande.
 

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
Min KK ville att ja skulle tränga in där bak. Hon blev vild som en tok, jag tyckte det var sådär, ärligt talat.

Kul att ha gjort det men inte mer än så....!
 
Toppen