Analt ?

  • Thread starter brumbrum - vill inte va med
  • Startdatum
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Analt Bläää eller Braaa ?

Jag har funderat över analfixeringen som verkar finnas just nu.
Det ska stoppas och sprutas i rumpan, nu är inte jag kvinna men jag kan inte tänka mig att det kan vara skönt att ha en stor dolme i rumpan:eek:
Jag kanske har gått miste om något men i de förhållanden som jag har levt i har jag aldrig varit i rumpan och grävt jag tycker det är riktigt erotikdödande.
Däremot är det upphetsande att se en fin rumpa på en vacker kvinna men för den skull har jag inget behov av att penetrera analen på henne.
Det kanske är en generationsfråga?

Det skulle vara intressant att höra vad ni tjejer/kvinnor tycker om analsex även män för den delen.

Är det bara jag som tycker det är äckligt ?
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Låt höra även ni som är positiva till analsex så jag får veta vad jag gått miste om;)
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Hmm, jag håller med dej till viss del. Jag är inget stort fan av analsex, inte min pojkvän heller för den delen, men samtidigt kan det vara härligt att inte köra in kuken i samma hål alltid...men jag håller med om att analsex inte är det fräschaste! Jag skulle aldrig ha analsex med någon jag har sex med första gången!
Enligt mej så blir det ju ganska begränsat när man kör analsex, jag skulle ALDRIG ta in kuken i munnen eller i fittan om den varit i baken på mej, och enligt mej så blir knullet ganska trist och enformigt då! Dom gånger jag har analsex känner jag mej ganska ofräsch men samtidigt så tänder man som fan på situationen...
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag tycker att det är upphetsande med analsex, både att ha och se på porrfilm etc. Däremot har det inte alltid varit så. Tidigare förstod jag inte alls charmen med det hela och förstod varken hur det skulle kunna vara upphetsande eller skönt men då jag är sådan som provar det mesta iallafall en gång så insåg jag att det inte var helt fel ändå. :oops:;)
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Då det pratas sex på jobbet bland yngre manliga kollegor blir det mycket stoppa i dajmen och allt vad det heter och då får man ju höra att deras partners gillar det.
Men det är ju hört ifrån ett manligt perspektiv så det är intressant att höra vad tjejer/kvinnor egentligen tycker.
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Har tidigare haft en innre dröm att få sätta på en tjej i rumpan, en form av längtan att få prova stoppa in den i analen.

Nu har jag provat och den längtan jag hade är mättad, känner inte alls samma kåthet just för analsex, men visst bangar aldrig att stoppa in den i analen.
Tycker det är något speciellt över det.:)
 

juliet

Ny medlem
Kön
Kvinna
Helt klart så ger stimulans i nån form njutning där bak...då tänker jag på fingra, bli slickad där osv... iaf för egen del. Ett finger och en liten analplugg har jag fått i stjärten och det har gett mersmak. :)
Ja har försökt några gånger å genomföra en penetrering med min pojkvän, dels gör de ont, men de vill sej inte bara... kanske finns där nån "spärr", men även tanken att nått stort ska in där skrämmer mej lite. :oops:
aja, försöka mera lär ja göra.... skam den som ger sig [B)]
 
G

Guest

Gäst
Varför ska den alltid in där bak? JAg tänder inte ett dugg på att ta en tjej i röven, när både musen och munnen finns till hands. :) Däremot har jag inget emot att hon pillar mig i baken
 

_Milla_

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar helt klart att bli knullad analt...med finger eller kuk:p, brukar få sådan härlig orgasm av att bli tagen där bak....otroligt skönt med finger i fittan och kuken där bak..."gillar". Det är tur att man har en kille som gillar analt och fick mig att pröva det, inget jag ångrar:)
 

Älskar Sex

Medlem
Kön
Man
Jag tror ju att vi har ett lustcentra där bak, både killar och tjejer. Sen om det är så att rädsla eller avsky gör att inte alla hittar njutningen, eller om det rent av kan skilja från person till person är frågan. Men både jag och min tjej uppskattar lite fingerpill emellan åt i alla fall. Själv skulle jag gärna prova på att stoppa in den där också, men tjejen är lite rädd att det ska göra ont. Och det kan man ju förstå också, då jag själv inte skulle vilja ha en instoppad i min bak, men det beror nog mest på min hetro läggning :).
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Är kanske inget som tillhör vardagen i mitt sexliv men visst kan jag tycka att det är skönt att få dela med mig av mitt andra hål också :oops:...men då måste jag vara riktigt tänd, annars gör det ont.

Men mest blir det ändå att fingra lite och ge mig lite beröring och lite retsam stimulering som gör mig tänd.

Skulle vilja testa analplugg men har inte kommit dit än.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag blir upphetsad av det. Men inte för ofta (även om hon vill), då skulle det inte vara lika spännande och "förbjudet". Och vad det gäller tjejer så verkar det variera. Vet inte om det är fixering, eller kanske att det snarare har att göra med att det blivit mer socialt "tillåtet" att ta ut svängarna, att experimentera med annat än missionären. Den är f.ö. min favorit (nej förresten, bakifrån HÅRT), men jag vill ha variation och fantasi...
 

mr pitt

Ny medlem
Kön
Man
HALLÅ [B)] DEt kan ju inte va specielt gott att få den i dajmkryzzet och det är otroligt äckligt. Tack och hej
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Varför är män så rädda för att få saker i stjärten?
De flesta av oss vill ju gärna (vissa av oss mer än gärna) trycka in den i stjärten på tjejen.
Ett finger eller två eller något annat i kukstorlek... Vad är det för fel med det?
Enligt min mening är det först då det handlar om en riktig kuk som det blir lite jobbigt. Det kan bero på att jag är hetero, förstås...;)
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
Jag har aldrig provat analsex, så därför hör jag till kategorin "FÖRSTÅ-SIG-PÅ:ARE" som så många andra...
Personligen har jag svårt att förstå varför munnen och fittan inte är tillräckligt, men samtidigt så har jag aldrig vart och hälsat på i det andra hålet så jag har inte nån erfarenhet ifrån det...

Håller med om att det är en vriden analfixering på gång därute...
Ni som gillar det hela, kan ni inte förklara för en som inte är erfaren på just DET området, Vad är det som gör det så annorlunda (förutom det SJÄLVKLARA)?
Är det en känsla av dominans och lätt förnedring (ej negativt menat)?



"Fråga bör man, sen gör man"... ;)
 

Sembieda

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Precis som med allt, så är det skillnad på fantasier och the real shit (iaf. enligt mitt sätt att se). Det är något jag försökt förklara oavsett vad diskuterat ang. sex (sexuell läggning etc.).

Jag tillhör de som konsumerar väldigt analfixerad porr. Ju mer analt desto bättre. Ofta så längtar jag just efter analsexscenerna i vanlig porrfilm och blir besviken när dessa uteblir. När jag onanerar så är det ofta analsex jag tänker på, ofta bizzarra grejer med dildos och allt.

Men när jag fantiserar om verkliga tjejer och ihopfantiserade samlag så känns analsex tämligen främmande. Jag har även funderat om jag skulle fråga en tjej man har sex med om hon vill testa analsex. Men sen kommer jag på alla komplikationerna: glidmedel, tömning, byte av kondom osv. Tanken att dra ut snoppen och ha bajs eller stjärtsafter äcklar mig. Sedan vet jag att det kan göra ont där bak med, speciellt när någon främling är där och rotar (har varit hos urologen två gånger det här året ang. prostatit, och
det har blivit mycket hårdhänt petande. Inte skönt).

En polare berättade även för mig att när han och hans första tjej hade analsex (hon är för övrigt den enda kvinna jag vet om som jag mött/sett IRL som gillar analsex) så "pruttade" hon ofrivilligt ibland under akten och ofta efteråt. Prutt och sex funkar inte för mig.


Analsex på skärmen: Ja tack!
I verkligheten: Nej tack!


Sedan ang. analfixeringen så håller jag med. Brukar faktiskt fråga mig själv varför jag gillar att se på analsex så mycket. Jag antar att det är lite förbjudet då det är ett hål (likt munnen) som egentligen inte är till för sex. Men det som framför allt lockar tror jag är att man/jag antar att det är väldigt få kvinnor som vill ha analsex IRL. Så när man väl får se tjejer som gillar analsex så blir det extra sexigt och tjejen som har det känns/uppfattas som vildare och kåtare än andra tjejer.
 
Toppen