Analt ?

  • Thread starter brumbrum - vill inte va med
  • Startdatum

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Alla tjejer är vilda och kåta... och vad är det för bizarrt med dildos? Fråga inte, när läget känns rätt och ni båda är kåta, så stoppa in den. Vill hon inte så kommer hon att säga till dig! [}:)]
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
De få gånger jag provat har det varit bra, men det är ändå inte min grej. Känns lite ofräscht efteråt. Och att kvinnan skulle hålla på med lavemang innan för att göra det fräschare under tiden.... Nej...
 

runkabilly

Medlem
Kön
Man
Jag älskar analsex. Tycker att det är så skönt och gott att börja med att slicka tjejen i analhålet. Ett bra tips är faktiskt att börja massera analen med olivolja, och försiktigt föra in ett finger och sedan två. Det gäller och se till att även penisen är rejält insmord med olivoljan, sedan är det bara att köra på. Det känns med olivolja naturligare att slicka tjeje i analen, medans man knullar henne, än att göra det med diverse glidmedel. Smaken blir ganska häftig faktiskt. När man sedan sprutar i rumpan på henne, är det också gott att slicka i sig resterna av det som kommer ur henne.
 

buzz2

Ny medlem
Kön
Man
Jag har en underbar tjej som gillar att bli knullad analt, men det är när hon är sugen på det. Ibland är det inte skönt säger hon. Både hon och gillar nog analsex för att det känns lite porrigt och tabu. Sedan är det skönt! :oops:
 
Kön
Kvinna
nackdelen med analsex är att det måste vara lite planerat annars kan det bli väldigt ofräscht. De gånger vi kör där bak gillar jag det, men det är definitivt inte något som körs varje gång, därav kanske lite av charmen också.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag gillar också att få en hård kuk (eller något annat) i rumpan. Men som någon skrev, det behöver vara lite planerat från min sida för att det inte ska bli ofräscht.

Däremot gillar jag inte att bli sprutad i rumpan, det blir så skumt... Svårt att få ut sen liksom.
 

MrMeeep

Medlem
Kön
Man
nackdelen med analsex är att det måste vara lite planerat annars kan det bli väldigt ofräscht. De gånger vi kör där bak gillar jag det, men det är definitivt inte något som körs varje gång, därav kanske lite av charmen också.

Håller med helt där :)

Tycker om att ta sambon min där bak ibland, och jag har inget emot att hon använder fingrar eller dildo där bak på mig :)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Som jag ser det, så är analsex något man bara ska ha ibland, som en extra krydda.
 

LillaMy

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar också att få en hård kuk (eller något annat) i rumpan. Men som någon skrev, det behöver vara lite planerat från min sida för att det inte ska bli ofräscht.

Däremot gillar jag inte att bli sprutad i rumpan, det blir så skumt... Svårt att få ut sen liksom.

Håller med till fullo!
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Analt utan kondom e bläääää...! Jag skulle inte vilja suga på nåt som varit så lång upp i häcken på mig! [}:)]

Analt med kondom eller dildo är as-skönt.
 
Ö

örn - vill inte vara med

Gäst
så jävla skönt med ett finger i rumpan när man runkar man får ett prakt stånd och en redig utlösning :p
 
Toppen