Analt?

stilig

Medlem
Kön
Man
Min sambo och jag diskuterade analsex för ett par år sedan och vi kom fram till att ingen av oss ville prova det. Nu på senare tid har jag dock blivit lite nyfiken på det. Så jag tänkte slänga iväg ett par frågor här.:

Hur vanligt är det egentligen?
Hur går det till rent praktiskt?
Är det någon njutning för kvinnan?
Hur mycket skiljer det sig från vanligt (vaginalt) sex?
 

AndersV

Medlem
Kön
Man
Hur vanligt det är kan jag ju naturligtvis inte svara på men jag är övertygad om att det är betydligt vanligare på film än i verkligheten. Min erfarenhet är att det kräver stor försiktighet för att undvika skador. Bra kontroll av anus (kunna slappna av) och gärna hjälp av något glidmedel. Kvinnans njutning överlåter jag till kvinnorna på onanera att svara på (min kvinna njuter stort, kanske mest av det förbjudna i att ha analsex) Största skillnaden är att det är mycket trångt i "dörröppningen" men väl inne är det ganska rymligt. För mig skiljer det sig i intensitet, brukar inte tränga in speciellt djupt vilket gör att ollonet hamnar i den tränga delen vilket naturligtvis retar kåt-gudarna rejält.

Till sist: Håll alltid god hygien. Alltid tvätt efter anus om du vill hålla din kvinna frisk. Alltså inte som på film där de pippar runt i alla hål utan tvål.

Lycka till!
Är skönt som omväxling.
 
Toppen