Andra njutningar än sex

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Flåt, men fliken heter ju off topic...

Jag har precis brynt två stycken skivor bröd i ganska mycket smör i stekpannan så de är så där härligt gyllenbruna och krispiga.

På dessa har jag lagt varsin rejäl hög med prima skagenröra som jag har förstärkt med lite extra räkor. Som kronan på verket har jag lagt en stor fet sträng med löjrom över varje skapelse.

Nu skall jag hälla upp en sval skummande öl och sätta tänderna i härligheten. :p:p:p:p:p

Nån annan som har nån favoritmacka?
 

John.se

Medlem
Kön
Man
OJ! En mycket bra tråd!
En väldigt enkel, men fan så god macka måste jag rekommendera!
Knäckebröd. Smör. Gurkskivor. Skivade körsbärstomater (varje skiva saltad med örtsalt). Voila!

Inget slår det! :D
Ang. fetaost måste jag rekommendera den för mig nya créme-balsamvinägern.. Snuskigt dyr men sanslöst god!
Med just fetaost är det jobbigt gott!
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Något som låter helt perverst men är riktigt gott är grönmögelost med pepparkakor. Trodde aldrig att det skulle smaka, men det gör det.

Grovt bröd, dansk leverpastej och asier är inte så dumt det heller.
 

avve

Medlem
Kön
Man
Adrenalin och endorfin!
Att cykla i skogen, känna vinden mot ansiktet, bli sådär riktigt slut i hela kroppen. På asfalt är det ju nästan bara rumpan och benen som jobbar.
Det är njutning.
 

Wurrah II

Ny medlem
Kön
Man
Vad sägs om ugnsrostat vitlöksbröd med lätt saltad hemgjort svampstuvning, gjord på egenplockade trattkantareller ??

Varför sitta o rulla tummarna då man har tråkigt.
Rulla skinn istället.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Om vi ändå skall hänge oss åt smaskens - baguette med rostbiff och potatissallad.
 

galen

Medlem
Kön
Man
hmm räknas det med fonye? eller hur d nu stavas. iallafall så fritera typ kött ost och lök och champinjoner och sådant gott å sen lägga det på en nyrostad fralla å äta :D mmm gott som faen
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Mammas Janssons frestelse, man ska inte vara blyg med grädden :).

Annars så är ju Efesos vid Våghustorget i Örebro ren njutning. Baconlindade gröna bönor är också något jag kan göra hemma bara för att. När jag tänker efter borde jag vara fet som jag äter, inte alls väga knappt 70 :).
 

pantyman

Medlem
Kön
Man
Är det bara mat som gäller här? Annars en varm het bastu!! så skönt

Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
En nattsegling en ljum sommarnatt är inte helt fel heller. (Slår rostbiffsbaguetten ovan om man inte är vansinnigt hungrig förstås)
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Originally posted by pantyman

Är det bara mat som gäller här? Annars en varm het bastu!! så skönt
Sex och mat är väl det viktigaste som finns?

Annars kan jag bara säga: Ett heldagsarbete hemma på fars gård med höskörden, en varm sommarkväll, och kall öl efter väl tilltagen kvällsmat. Det känns helt enkelt förbannat bra att vara så slut i hela kroppen, veta att man uträttat något vettigt, och så blir man så härligt sentimental män i mellan.
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Det häftigaste jag har gjort var att klättra uppför en två hundra meter hög bergvägg. Det var bättre än sex! Jag var hög i flera dagar efteråt.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Apropå smaskens, här är en av mina favvo-mackor. Sanslöst gott

Dela en färsk ciabatta (osötat vitt bröd), gnid dom med vitlök, lägg på hackade tomater och finhackad röd lök, salta tomaterna lätt, en tunn skiva lufttorkad parma-skinka, skivor av mozarella, soltorkade tomater, färsk basilika. Häll över lite olivolja och balsamvinäger... :p:p:p:p:p
 

Timjan

Medlem
Kön
Kvinna
ett par saker som får det att vattnas i munnen på mig är:

chokladpudding med vaniljsås.

pappas gryta.

min sambos kyckling gryta DÖDLIGT god:p:p:p
 
Toppen