Andra som fantierar om att få kuk i rumpan

Corky

Medlem
Kön
Man
Klart man fantiserar om att få en skön kuk i rumpan :oops::p
Fast man börjar väl med lite sug o runk först ;)
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja det har hänt en del gånger att man har fått en kuk i baken ganska skönt. Säkert många som har gjort det

:p:):p
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Inom parentes kan jag upplysa om att end 20% av homosexuella män har analsex. Prostatan kan göra att det känns lite skönt sägs det, men det kanske inte räcker...
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Prova att runka med en dildo i rumpan, gärna med vibrator och inte för stor. Först behöver du inte trycka in den utan bara hålla den mot anus. Tycker du det är skönt kan du sakta pressa in den och känna hur det känns. Tycker själv det är superskönt att ha en dildo i rumpan. Är själv mest hetro dvs blir inte kär i killar, men har provat lite killsex. Bli sugen är ju skönt, suga gillar jag däremot inte så mycket och kyssa en kille känner jag inte alls för, men att ta emot kuk i rumpan är himmelskt skönt.
 

MrSticky

Ny medlem
Kön
Man
Jo då, nog har det hänt att man fantiserat om det.
Onanerar inte helt sällan med nån leksak där bak, eller ett funger för den delen.
Själv gillar jag mest stimulans vid öppningen, att det skulle kräva att g-punkten stimuleras för att det skall vara skönt är strunt (sorry pussycat). Det finns gott om nervändar där som gillar att bli stimulerade, bara man är öppen för det (min erfarenhet säger mig att detta gäller kvinnor också). Men smaken är ju olika.
Jag skulle dock rekommendera alla som inte testat att göra det!

Min slutsats är dock att en kuk skulle vara extremt härligt att få analt. Först på listan över saker att testa är dock runka och suga kuk, men det skall nog gå att få till. ;)
 

erunc

Medlem
Kön
Man
runker nå med en deilig og hard dildo som sakte trenger inn der baak, ååååh, det sprenger så deilig i guttefitta
 

70:a

Ny medlem
Kön
Man
Att bli påsatt av en annan kille äger! Hårdhänt, stablt och säkert. Hur skönt som helst. Kommer ibland bara av att bli påspänd. Alltså utan att röra min egen kuk!
 

kille71

Medlem
Kön
Man
Inom parentes kan jag upplysa om att end 20% av homosexuella män har analsex. Prostatan kan göra att det känns lite skönt sägs det, men det kanske inte räcker...

hahaha... det här är en typiskt pussycat. Uppstår det kåthet någonstans så trolla du lätt som en plätt en statistik eller enkät fram som tar oss tillbaka på jorden.;)

Du har säkert rätt i det du säjar, men ibland vill man inte höra det. Det är lite som om skulle börja klippa tånaglar under förspelet.... :D
 

Toy_boy

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag fantiserar ofta om att bli knullat i rumpan. Är det andra som har samma fantasii som jag? :oops::p

joda. den fantasin är återkommande... men de kan väl främst bero på att man e bisexuell. och dessutom vet hur jävla otroligt skönt de kan vara. :cool:
 

meany

Ny medlem
Kön
Man
Jag skulle inte vilja bli knullad i röven av nån annan kille. Men däremot så har jag ett set med analpluggar som jag diggar. Det finns tre storlekar i setet. Den minsta trycker jag in när jag är "normalkåt", den mellersta när jag är skitkåt och den största har jag med mycket glidmedel inte lyckats få in i röven än, men jag för stånd varje gång jag tänker på den. Länge leve analpluggar:cool:
 
Toppen