Andra som fantierar om att få kuk i rumpan

stor31

Medlem
Kön
Man
analpluggar är nice, dildos likaså, men inget går upp i äkta vara tycker jag. speciellt inte om det är min kuk som glider in :p :D
 

ernest

Medlem
Kön
Man
Häftig skönt med en kuk i baken men det blir alltför sällan så för det mesta får det bli en dildo och lite fantasi.
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Visst jag har fantiserat om hur det skulle vara att bli påsatt av en kille med lagom stor kuk..kommer säkert testa nån gång också:) Annars har jag väl mest fantiserat om att få sätta på...
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
har haft en kuk i rumpan 1 gång, det var skönt. Vanligen kör jag med en dildo eller så sätter tjejen på mig med en strapon, så sexigt när man blir påsatt... riktigt skönt. Eller att rida en dildo medans tjejen suger av en...:p
 

Laifen

Medlem
Kön
Man
Jag hade nog kunnat tänka mej att prova på... runka, bli avsugen, suga av, sätta på o bli påsatt.. har endast erfarenhet av tjejsex än så länge...;) ;)
 

ernest

Medlem
Kön
Man
Visst är det häftigt skönt med en riktig kuk i baken men oftast får man nöja sig med en dildo. Skulle inte ha något emot att bli tagen av en tjej med strap on men det har inte hänt än.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Visserligen har jag aldrig provat men behöver inte det heller för att känna att det är inte min grej.
Har i cybervärlden haft rollspel där det skett och njutit av det men det kommer aldrig att ske irl i min värld, men har förståelse för att många kan gilla det och har full respekt för det men som sagt det är inte min grej!
 

Laifen

Medlem
Kön
Man
Fan vad kåt man blir av alla förslag... Har endast haft ett finger i anus... Skulle vilja ha en liten pojksnopp istället... Gärna 18-20 års åldern..;)
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
ursäkta att en kvinna tränger sig på så här...

men hur får man sin man med på såna här lekar IRL?? Jag har satt på honom med strap-on och diverse dildos och jag vet hur kåt han är av det och jag skulle sååå gärna vilja prova med en riktig karl i sängen. Men hur fasen gör man?? Inget man precis frågar sådär rakt upp o ner att "älskling du ska få bli påsatt"... hur öppna vi än är i vårt förhållande så finns det även gränser för oss...

jag förstår att tanken finns ibland hos honom men hur 17 bär man sig åt??
 

Superknullen101

Ny medlem
Ålder
35
Kön
Man
ursäkta att en kvinna tränger sig på så här...

men hur får man sin man med på såna här lekar IRL?? Jag har satt på honom med strap-on och diverse dildos och jag vet hur kåt han är av det och jag skulle sååå gärna vilja prova med en riktig karl i sängen. Men hur fasen gör man?? Inget man precis frågar sådär rakt upp o ner att "älskling du ska få bli påsatt"... hur öppna vi än är i vårt förhållande så finns det även gränser för oss...

jag förstår att tanken finns ibland hos honom men hur 17 bär man sig åt??

försök att få det på tal.:D
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
ursäkta att en kvinna tränger sig på så här...

men hur får man sin man med på såna här lekar IRL?? Jag har satt på honom med strap-on och diverse dildos och jag vet hur kåt han är av det och jag skulle sååå gärna vilja prova med en riktig karl i sängen. Men hur fasen gör man?? Inget man precis frågar sådär rakt upp o ner att "älskling du ska få bli påsatt"... hur öppna vi än är i vårt förhållande så finns det även gränser för oss...

jag förstår att tanken finns ibland hos honom men hur 17 bär man sig åt??

försök att få det på tal.:D


Har försökt med lite hjälp av prat till diverse filmer o sånt men han slår ifrån sig direkt. Lite gayfobi är med i spelet och det gör inte saken lätt precis... Han VILL men klarar inte av att erkänna det... han är avlslöjad flera ggr om men vågar liksom inte säga det rakt ut. Jag minns särskilt en gång när det gick en dokumentär om gaysex och hur man gör såna filmer osv i nån kanal och jäklar vilken bånge han fick under programmet och jävlar vilket sex vi hade sen...
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
Jag gillar att sätta på tjejen där bak, men det skulle vara skönt att bli påsatt också i rumpan... Härligt..:p
 
Toppen