Andra som fantierar om att få kuk i rumpan

Steph

Medlem
Kön
Man
Jag fantiserar ofta om att bli knullat i rumpan. Är det andra som har samma fantasii som jag? :oops::p

Oh, ja. Har provat en gång att bli påsatt och gör det gärna igen. Ska jag själv sätta på så föredar jag dock en damstjärt. :)
 
C

Cum4me

Gäst
Lustig grej.
Ibland när jag slickar fitta och har rumpan uppåt, typ som Doggy då.
Känns det nästan som att anus öppnar sig lite eller slappnar av.

Nån annan som märkt det med ?
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Har blivit påsatt av storkukade killar men även kört själv, med dildos...
Som bisexuell, gillar jag det lika mycket som att sätta på...kille ELLER tjej.
På ålderns höst är det, tyvärr, något som sker allt mer sällan.
Men fantasin tar åldern inte ifrån en...:p
 

Binyfiken_smekare

Aktiv medlem
Ålder
44
Kön
Man
Har aldrig testat. För några år sedan inte ens tänkt tanken, men fan vet... Kanske är det värt att testa en gång i alla fall,

Håller me!! i framtidens pensions tider tänkte ja inte ha några starka naken äventyr kvar på listan då e de ju dags å ägna sig åt de man vet är skönast, bäst å härligt ego så man hittar sin inŕe frid tillslut
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det här inlägget från 2008 tyckte jag var väldigt roligt. Tror snarare att 100% av bögar har analsex och 20% av heterosexuella män har det med varandra

Tror det är högre än 20% på hetetro numera. I alla fall om vi pratar om leksaker och liknande som används analt med partnern. Men du har rätt, det har hänt en del sen 2008. :D
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Ooopppps!
När man minst anar det och framför allt inte förväntat sig, så sker det...
På jobbet träffade jag en man som hade ett gott sug i blicken och som väckte Vilde Ville på ett högst märkbart sätt!
Det märkte killen också...
...sa något om " giver or taker?"
" Båda", sa jag...
" Vilket föredrar du?"
"Att bli påsatt, förklarade jag..."
Så blev det också....
Så fantastiskt skönt det var....
Och sååå oväntat!
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ooopppps!
När man minst anar det och framför allt inte förväntat sig, så sker det...
På jobbet träffade jag en man som hade ett gott sug i blicken och som väckte Vilde Ville på ett högst märkbart sätt!
Det märkte killen också...
...sa något om " giver or taker?"
" Båda", sa jag...
" Vilket föredrar du?"
"Att bli påsatt, förklarade jag..."
Så blev det också....
Så fantastiskt skönt det var....
Och sååå oväntat!
Plötsligt händer det.....
 

Boi27

Aktiv medlem
Kön
Man
Asså så superskönt och galet upphetsande bli knullad i röven av en kåt kille :p asså ja går igång så enormt på det. Gärna i sängen nedtryckt och mer än gärna med hairpull på det ;) blir en väldig intimitet och liksom djuriskt porrigt på något vis!
 

Russu

Aktiv medlem
Kön
Man
som ung och kåt typ 128 år så satte jag på en del killar fick ven ibland ta emot. Jag ger hellre.

skön tid att minnas...
 
Toppen