Angående "Fördröjningsmedel"

special-blend

Ny medlem
Kön
Man
Någon som vet att dessa funkar. Jag frågar speciellt er som har anknytning till lastbryggans produkter. Någon som har erfarenhet av dessa och fått ett fungerande resultat ?
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Jag har provat Xylocain som finns på Apoteket. För egen del så fungerde det jätte bra. Ett litet tips är bara att var riktigt kåt när man tar på det. Det har en ganska bra bedövande efekt. Efter ett par minuter så är det bara att runka som en "blå". Det är nästan så att det är svårt att komma medans det verkar. När sedan efekten släpper så kommer du att få ett riktigt härligt sprut. Prova och se!

Keep on going!!
 

special-blend

Ny medlem
Kön
Man
Låter intressant... hur länge beror ju klart på hur mycket man tar antar jag men vad tror du om tiden ?

Sedan är ju frågan om det påverkar flickan något iom att jag tänkte använda det vid lite juckande o inte för egen del :oops:
 

special-blend

Ny medlem
Kön
Man
Funkar inte ändå tror du?
Satsa på någe sprejj eller nått istället då kanske... asså är det ingen annan här inne som ens provat ?
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Jag menar att du måste ha kådis på dig så att du inte bedövar tjejen oxo. det kanske inte är så poppis

Keep on going!!
 

special-blend

Ny medlem
Kön
Man
Jojo så långt efter är jag inte... tänkte bara att själva krämen kanske liksom gjorde sitt på det området och sen om man väntade lite så kunde man kanske köra på ^^
Men men inte det heller..
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by special-blend

Jojo så långt efter är jag inte... tänkte bara att själva krämen kanske liksom gjorde sitt på det området och sen om man väntade lite så kunde man kanske köra på ^^
Men men inte det heller..

Du får köpa en tub och prova på något annat, tex. ett finger. Prova och se hur det funkar. :)
 

sep

Medlem
Kön
Man
Jag tror faktiskt att det bästa är att öva sig rent tekniskt. Det finns MASSOR med litteratur, och det handlar om att lära känna sin kropp och sina signaler, och att öva med en partner. Det går att mentalt styra fördröjningen i mycket stor utsträckning.

En del metoder går ut på en slags knipövning, samtidigt som man tränar på att känna igen kroppens signaler (man delar in sin upphetsning i steg från 1 till 10 och jobbar med att känna igen dessa.)

Lycka till, och köp inte bluffpreparat!

...
don't bust that nut just yet
 

special-blend

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by sep

Jag tror faktiskt att det bästa är att öva sig rent tekniskt. Det finns MASSOR med litteratur, och det handlar om att lära känna sin kropp och sina signaler, och att öva med en partner. Det går att mentalt styra fördröjningen i mycket stor utsträckning.

En del metoder går ut på en slags knipövning, samtidigt som man tränar på att känna igen kroppens signaler (man delar in sin upphetsning i steg från 1 till 10 och jobbar med att känna igen dessa.)

Lycka till, och köp inte bluffpreparat!

...
don't bust that nut just yet

Jo det är väl sant det du säger trots allt. Får lägga upp ett träningsschema ;)
 

special-blend

Ny medlem
Kön
Man
Inte kikat in på ett tag ^^ ... tänkte testa xylocain som du nämnde.. lät intressant. Men det bör väl räcka med lite på toppen, eller över ollonet right?
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by special-blend

Inte kikat in på ett tag ^^ ... tänkte testa xylocain som du nämnde.. lät intressant. Men det bör väl räcka med lite på toppen, eller över ollonet right?

Alltså, om du köper en tub xylocain så prova först på ett finger så får du se hur mycket det faktiskt bedövar.
Jag tror att om du smörjer in hela ollonet så kanske du inte känner något alls och då är det ju ingen mening att runka eller ha sex.
 
Toppen