Angående runkning i Örebro (Minnen, inte kontakter)

HETERO MAN

Ny medlem
Någon som vill dela berättelser om runk historier i Örebro? T.ex runkat med en vän eller i någon skog ETC och vill generellt diskutera runkning i Örebro. (Finns på DM)
 

Berth

Ny medlem
Kön
Man
För länge sen toa Järntorget. En trappa ner. Blev avrunkad vid pissrännan o runkade av den mogne mannen. Ingen störde. 2 eller 3 wcbås med hål i väggen. Blev avsugen o sög av. Sköna tider helt utan gummi. En gg följde med en fet herre hem. Nakna. Första ggn jag fick möjlighet att sätta på. Glidmedel var nivea. Oj vad vansinnigt skönt det var, kunde tyvärr inte njuta spec länge pga att jag fyllde honom med min ungdoms starka sperma raskt. Han ville inte knulla mig så jag runkade o sög honom. Engångsträff men minnet finns
 
M

MrTom

Gäst
Har också haft sköna stunder på toan vid Järntorget, jobbade för tillfället i Örebro tror det var på 70-talet.
Satt i ett av båsen då en man kom in i båset bredvid, såg hur han satte sig ner och tog fram kuken och började runka. Det var en grov kuk med stort ollon han hade, jag satt mitt finger i hålet och han förstod min invit. Han närmade sig hålet med kuken och det var knappt han fick igenom den genom hålet, jag tog tag i kuken och drog den försiktigt genom hålet! Runkade honom först för sedan att föra den mot min mun, fick gapa ordentligt för att få in den grova kuken i min mun. Jag sög honom säkert i minst tio minuter tills jag hörde hur hans stönande ökade i styrka och snart sprutade han min mun full med sperma, jag slickade och sög i mig så mycket jag kunde innan han drog tillbaks kuken. Han lämnade båset och jag hoppades på flera besökare, kom ingen mer den dagen men var där en hel vecka och jobbade så det blev flera besök på Järntorget med många härliga avsugningar! ;)
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Trist att Tuttifrutti stängde, där runkades det öppet, även vid ett tillfälle när det var striptease!
 
Toppen