ang analsmekning!

the_beast

Ny medlem
Kön
Man
Hej....jag undrar när ni säger att dfet är skönt o runka med ett finger i röven menar ni att man ska köra fingret in o ut?eller bara låta fingret vara där?

Vi som onanerar är en enda stor familj!

Lundalife

Aktiv medlem
Kön
Man
En del killar tycker det är skönt att ha lite mer än fingertoppen i röven. Köra med fingret e en smaksak. En del av oss har en "g"-punkt där. Andra vill ha ett finger kört ända upp till prostatan för massage. Så just taste what u like! :)

J

jonne7108 -LÅST-

Gäst
Du får väl upptäcka den manliga G-punkten..

G

Guest

Gäst
in med fingret en bit och smek prostatan, (framåt, c:a 5cm in). Du kan spruta av det utan att ens röra kuken!

knullbocken

Ny medlem
Ålder
37
Kön
Man
dildo lr finger ja :) fy fan va skönt å sen sprutar man som en gud ;)

Varför fick mannen sin G-punkt där han fick den?

Skogis

Medlem
Kön
Man
Mitt skönaste är när jag står i duschen intvålad (stäng vattnet). Den fria handen får lätt smeka springan mellan rövhalvorna. Kittlar gott och känns skönt. Ett finger in i anus ger inte mig någon kick (fast jag inte tycker det är äckligt), utan bara lätta kittlingar ska de va.

sexsugen78

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
jag tycker om att ta massor av glidmedel och smeka själva analöppningen samtidigt som jag runakr. självklart åker fingret in och ut också, men själva smekandet är helt underbart. brukar bara kunna runka någon minut innan jag sprutar mängder...

Toppen