Ang nudism

Occulus

Ny medlem
Kön
Man
Är det normalt om man går runt med stånd på nudiststränder? eller kollar folk skit mycket då eller är det vanligt att killar har stånd på nudiststränder?
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Normalt och normalt. Vad är normalt? Oftast sätter man norm-gränser efter vad majoriteten gör. Att få stånd på nakenstrand sker väl titt som sätt. Att gå runt med stånd gör en del, andra inte. Men det är väl det som är friheten med att få vara naken och känna friheten och vara som man är. Vissa kvinnor tycker det är mysigt att få se män som inte "gömmer" sitt stånd. Att kunna gå med stånd utmed en strand är bara underbart, tycker en del. Känna solens varma strålar, vindens smekningar och allas blickar.


Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!
 

eve

Medlem
Kön
Man
Mest pinsamt är väl en kille med stånd som försöker dölja det! Ofta gör väl bara solvärmen och "friheten" att killarna får stånd på nudiststränder. Inget konstigt med det alltså. Sträck på ryggen och vandra längs stranden med stolthet...:)
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Det låter ju onekligen så... det måste ju va rätt uppenbart vad han döljer så att säga :)

Originally posted by eve

Mest pinsamt är väl en kille med stånd som försöker dölja det! Ofta gör väl bara solvärmen och "friheten" att killarna får stånd på nudiststränder. Inget konstigt med det alltså. Sträck på ryggen och vandra längs stranden med stolthet...:)

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 

wire

Ny medlem
Kön
Man
Ja, för man kan ju inte hjälpa om man får stånd, det kan man ju på intetsätt styra. Får man det så får man det. Men jag undrar också om det finns de som onanerar offentligt på nudiststränder (trots att det är förbjudet)?
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Själv har jag vart ofta på nudiststränder i Grekland. Det händer ju lätt att man får stånd, speciellt då man har helnakna unga tjejer runtomkring sig på nära håll. Har fler gånger hänt mig att jag fått stånd och jag har inte märkt att kvinnor skulle direkt bli förskräckta av det, tvärtom. Kvinnor jag snackat med har sagt att dom närmast ser det som en stilig komplimang till deras nakenhet, dom tycker i själva verket om det. Däremot har jag inte gått omkring på stranden med stånd, det är lite för provoserande och omoraliskt, speciellt med tanke på barnfamiljer.
 

Hornyerik

Ny medlem
Kön
Man
Testa en gay-strand ( finns lite här och var )ta med tjejen hon får vara ifred och du kan gå och vifta med grejorna och bli synad uppifrån och ner, men du har tjejen som garanti för att få vara ifred.
Ganska pirrande känsla när man inte är gay själv.

Kåt och galen
 
Toppen