ansikts sprut

kn_tte

Medlem
Kön
Man
vad är det som är så upphetsande med att tjejen blir ner sprutad,hela ansiktet??
nyfiken:oops:

Jag tycker inte det är så upphetsande att göra det, men jag kan nog förstå dom som tycker det. Det handlar väl lite om dominans, Kvinna sitter på knä och mannen sprutar ner henne; blir på något sätt att nedvärdera kvinnan. Kanske en lätt form av förnedring.. En man kan väl känna lite makt då.

Men det är ju bara jag..
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Har själv aldrig fattat varför killen ska spruta i ansiktet på tjejen...inte läckert att se på eller att utföra själv...får bara tanken förnedring i mitt huvud...
Men det hade varit kul o höra en kvinnas tankar!
 

Näckrosen

Medlem
Kön
Kvinna
Alla har vi olika böjelser...jag älskar att bli sprutad på och se sperman pumpa ut...sen om det kommer i ansiktet, brösten eller magen spelar ingen roll. Förstår inte vad som är förnedrande i det... jag får väldigt våta orgasmer och min man älskar när jag kommer i ansiktet på honom...men som sagt alla gillar vi olika saker och tur är väl det! :D
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Gillar enormt att se min tjej ta emot min sperma i ansiktet men det har absolut inget med dominans eller förnedring att göra. Skulle aldrig önska att förnedra min flickvän.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag antar att porren har bidragit till alla dessa facials. Om jag träffar en tjej som vill att jag gör det, så visst. Om HON vill det. Jag skulle aldrig göra något som hon inte gillar.
 

vorkel

Ny medlem
Kön
Man
För mig handlar det mest om att jag tycker det är upphetsande att en tjej tycker om sperma. Varför exakt vet jag inte, men det är väl att det är lite kinky... För mig handlar det iaf inte alls om förnedring, eller något sånt.
 

Sexadept

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag tycker det är rätt så motbjudande faktiskt. Tror inte alla killar tänder på det. Ser jag det i en porrfilm som jag har glädjen att kunna snabbspola i så spolar jag förbi det.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Bög som jag är gillar jag att spruta in ansiktet, och att bli nersprutad. Att se min sperma i ansiktet på nån annan e en riktig kick. Det handlar inte om förnedring utan om bekräftelse.
Kanske bottnar i att man gillar när ens partner är så kåt och för tillfället så fri och ohämmad att hon/han vill ha MIN sperma, som kommit från MIN kropp, MIN kuk utan att bli äcklad, utan rent av älskar det - för att det är jag. [:eek:)]
 
P

paloza[tackar för sig]

Gäst
Jag kan känna att det är väldigt bejakande av varandra...alltså inte bara killens kladd.
 

AndersV

Medlem
Kön
Man
Jag tycker att det är förnedrande att sputa i ansiktet. I munnen om det är en avsugning det kan jag förstå men att välja att spruta i ansiktet tycker jag inte om.
/Anders
 
C

campbell

Gäst
jag fattar inte det i häller, jag får inget ut av det i alla fall, värkar mest förnedrande
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Många säger att det är förnedrande men det är väl den som tar emot satsen som får avgöra om hon tycker det är förnedrande eller icke. Skulle aldrig förnedra min flickvän men sperma i ansiktet tar hon gärna emot.
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har ingen erfarenhet av att bli sprutad i ansiketet, men tror inte att jag skulle känna mig förnedrad om min kille gjorde det. Om däremot ett ONS ville göra samma sak skulle jag säga nej. Tror att det kan vara en form av intimitet som Maree skrev, att man både ser och känner orgamsen.
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Det är självklart upp till tjejen att avgöra om det är förnedrande eller inte...men min erfarenhet är att det verkar vara helt ok. Skulle ju aldrig spruta ner en tjej som inte vill.

Det är ju absolut inget man gör ofta, men ibland är det bara j-t porrigt och rätt...om båda tycker det!

Se till att missa ögonen bara...
 

ni.ol

Medlem
Kön
Kvinna
Personligen så tycker jag nog inte att ansiktssprut är så mycket mer upphetsand än något annat, och att många killar gillar at spruta i munnen på tjejjer och sedan se dem svälja det förstår jag inte alls.
Min... tja KK älskar när jag sprutar henne på brösten eller svanken sedan gnider hon runt det och slickar av fingrarna. Det tycker jag är väldigt uppkåtade :D
 

Handfast

Aktiv medlem
Kön
Man
Personligen så tycker jag nog inte att ansiktssprut är så mycket mer upphetsand än något annat, och att många killar gillar at spruta i munnen på tjejjer och sedan se dem svälja det förstår jag inte alls.
Min... tja KK älskar när jag sprutar henne på brösten eller svanken sedan gnider hon runt det och slickar av fingrarna. Det tycker jag är väldigt uppkåtade :D

Håller med dig att spruta i ansiktet känns så förnedrande tycker jag så det undviker jag om hon då inte ber om det förståss.

Däremot en sprut på brösten magen eller trosorna (om hon har dem på sig:)) kan nog var skönt ibland tycker jag men det fins säkert andra åsikter om det också!
 

Knasluvan

Ny medlem
Ålder
56
Kön
Man
vad är det som är så upphetsande med att tjejen blir ner sprutad,hela ansiktet??
nyfiken:oops:
Hej!
Jag tycker överhuvudtaget att det är upphetsande att låta kvinnan se mig spruta. Det känns lite som ett ebvis på hur sensuell hon är. Mer uppskattning mer sprut. I förlängningen blir det då ocks naturligt att hon kanske inte bara ser mig utan även känner mig komma genom att ta emot sperman på sin bara hud. Självklart måste hon vara med på det. DEt handlar inte det minsta om dominans eller förnedring. Snarare om närhet.
 
Toppen