Ansiktssprut

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ursäkta, men kan ni killar försöka förklara varför ni gillar ansiktssprut? Jag fattar liksom inte grejen med det...


__________________________________________________________
___________________________________________________________

Den här tråden flyttas från Allmänt - Här pratar vi håriga handflator till Allmänt - Sex och samlevnad.

Frågan är intressant men leder knappast tankarna till Håriga handflator... Om ni har en annan åsikt så vill jag att ni berättar det!
/Snäckan
 

Helsingborgaren

Ny medlem
Kön
Man
Ursäkta, men kan ni killar försöka förklara varför ni gillar ansiktssprut? Jag fattar liksom inte grejen med det...

Jag kanske inte är som alla andra men jag föredrar ett sprut i musen...ansiktet nej där är jag inte heller med.:)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Jag är väl inte jätteförtjust i det. Ogillar det inte heller. Om tjejen ger ett BJ och inte vill ta satsen i munnen känns ansiktet som plan b om hon inte misstycker :)
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
I grund och botten tror jag att det handlar om en dominansakt. Man visar sig (hittar inte rätt ord...) "stor och stark" när man sprutar rakt i ansiktet på sin kvinna/man.... :oops:
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kram på alla som har försökt svara! Jag misstänker oxå som Pumps-Lover att det ibland kan ha med dominans att göra... Gillar inte sån't. Vad glad jag blir av att läsa att det finns killar som ej gillar det! :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag blir också kåt av att dominera, men jag blir inte kåt på en underkuvad...

Skillnaden är inte helt lätt att förklara. Men den kille som sprutar en tjej i ansiktet trots att han vet att hon inte gillar det - är en skitstövel.

Den kille som sprutar en tjej i ansiktet för att han gillar det, är bara sköön.

Den kille som gillar att spruta en tjej i ansiktet men inte vågar, för att han är rädd att tjejen inte gillar det - är inte alls lika skön.

Den kille som gillar att spruta en tjej i ansiktet och dessutom vet att tjejen gillar det - är mumsfilibaba;):p:p
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
I grund och botten tror jag att det handlar om en dominansakt. Man visar sig (hittar inte rätt ord...) "stor och stark" när man sprutar rakt i ansiktet på sin kvinna/man.... :oops:
Personligen har jag nog aldrig tyckt om att bli dominerad eller dominera själv. Vet ej helt säkert, men får på nåt sätt inte dominans att hänga ihop med sex eller sprut som den här diskussionen gäller. Jag misstänker att om man måste använda dominans, är det mera osäkerhet.:cool:

/LekenKille
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Jag misstänker att om man måste använda dominans, är det mera osäkerhet.

Vad grundar du det på? De flesta ha väl både en dominant och en undergiven sida. Hos vissa är den ena sidan större och hos vissa den andra. Jag har alltid varit dominant sexuellt, men att det har sin botten i självosäkerhet, njae. Vet att jag också är dominerande i sociala sammanhang och syns och hörs (ibland för mycket). Vi är helt enkelt olika...
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Personligen är inte jag heller för att spruta just i ansiktet på "min" kvinna!
men när hon låter det gå för mig i hennes mun vid avsugning, det är nåt extra men kan inte riktigt svara på varför men skönt är det.:p
 

SatyricoUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag blir också kåt av att dominera, men jag blir inte kåt på en underkuvad...

Skillnaden är inte helt lätt att förklara. Men den kille som sprutar en tjej i ansiktet trots att han vet att hon inte gillar det - är en skitstövel.

Den kille som sprutar en tjej i ansiktet för att han gillar det, är bara sköön.

Den kille som gillar att spruta en tjej i ansiktet men inte vågar, för att han är rädd att tjejen inte gillar det - är inte alls lika skön.

Den kille som gillar att spruta en tjej i ansiktet och dessutom vet att tjejen gillar det - är mumsfilibaba;):p:p

Du är så klok! Det där med dominans är intressant, jag gillar det om rollerna är tydliga och det fungerar, däremot är jag inte så intresserad av dominans i sig.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det är en porrgrej, mer fantasi än vardag. Vet inte om jag sprutat min tjej i ansiktet, har väl knappt hänt, kanske i duschen:sleep: Det är mer en snuskig porrfantasi, rätt skön i fantasin men inte så vanlig i verkligheten.

Jag tkt inte de har så mycket med dominans att göra, inte mer än lite skön facesitting (vilket jag gillar, och jag känner mig inte dominerad, snarare priviligierad ;))
 

aza_sv

Medlem
Kön
Man
Ansiktssprut har aldrig legat riktigt för mig. Visst jag har gjort det för att det varit härligt att se killens upphetsning men dels är det kletigt och det kan komma i näsan och får jag det i ögonen svider det.
Däremot har jag inget emot att få sprutet på brösten, stjärten, magen, benen, fötterna. Jag hade en period en KK som gillade att spruta på mina ben, särskilt om jga hade svarta strumpor på mig och det var sååå läckert att se hans upphetsning över att få leva ut sin fantasi.
Nu var det etttag sedan jag hade en man så det har inte varit aktuellt på ett tag men skulle det bli av så skulle jag avböja ansiktssprutet och välja att få det på eller emellan brösten:oops:
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Skillnaden är inte helt lätt att förklara. Men den kille som sprutar en tjej i ansiktet trots att han vet att hon inte gillar det - är en skitstövel.

Det kan man ju tycka, men i många dominanslekar kör man ju med stoppord/safety words och då är det faktiskt upp till den som är ug att säga ifrån... Inte som att man frågar igenom alla moment i förväg, är det okej att... är det okej att...
Närmar man sig utlösning och vill spruta i ansiktet så blir det så om inte stoppordet kommer
 

LekenKille

Medlem
Kön
Man
Jag misstänker att om man måste använda dominans, är det mera osäkerhet.

Vad grundar du det på? De flesta ha väl både en dominant och en undergiven sida. Hos vissa är den ena sidan större och hos vissa den andra. Jag har alltid varit dominant sexuellt, men att det har sin botten i självosäkerhet, njae. Vet att jag också är dominerande i sociala sammanhang och syns och hörs (ibland för mycket). Vi är helt enkelt olika...
Jag grundar det på egen erfarenhet jag hade när jag sexade. Jag kunde helt enkelt inte tända på att bli dominerad i en sexact. Som jag sa tidigare, jag ser ingen sammanhang mellom dominans och sex. Ska inte det att ha sex vara nåt fint:sleep:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag misstänker att om man måste använda dominans, är det mera osäkerhet.

Vad grundar du det på? De flesta ha väl både en dominant och en undergiven sida. Hos vissa är den ena sidan större och hos vissa den andra. Jag har alltid varit dominant sexuellt, men att det har sin botten i självosäkerhet, njae. Vet att jag också är dominerande i sociala sammanhang och syns och hörs (ibland för mycket). Vi är helt enkelt olika...
Jag grundar det på egen erfarenhet jag hade när jag sexade. Jag kunde helt enkelt inte tända på att bli dominerad i en sexact. Som jag sa tidigare, jag ser ingen sammanhang mellom dominans och sex. Ska inte det att ha sex vara nåt fint:sleep:

Seriöst: Driver du med oss nu:D Sex skall vara snuskigt skönt annars får det vara.

Det är väl bara påven och hans anhang som menar att sex skall vara något "fint";):D:D
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Så för att du inte tänder på dominanslekar får du det till att folk som gör det är osäkra? Now how did that happen :)
Du får snällt acceptera att alla inte är som du helt enkelt. Väldigt många tjejer out there är naturligt undergivna (inte passiva) i sexuella sammanhang och det är de eftersom de tänder på dominanta killar

Att sex ska vara nåt fint? Vet inte vad du lägger i ordet fint. Sex ska vara ohämmat och något alla inblandade njuter av, oavsett om det är snällt vaniljesex eller sjukt råa dominanssessioner

Jag grundar det på egen erfarenhet jag hade när jag sexade. Jag kunde helt enkelt inte tända på att bli dominerad i en sexact. Som jag sa tidigare, jag ser ingen sammanhang mellom dominans och sex. Ska inte det att ha sex vara nåt fint:sleep:
 
Toppen