Anteckningar om sex

Runko

Medlem
Kön
Man
Vet inte om det är en typisk tjejgrej att göra det,men jag gör det i alla fall,att anteckna i almenackan när man har sex,onanerar,slicar,suger osv,ja det man gör under en hel dag, med förkortningar så bara en själv förstår och kan gå tillbaka månad för månad och se hur länge sedan man gjorde vad. Finns det fler här inne som gör så här eller är jag ensam och konstig tycker ni? Kram på er alla
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
öhh... näe... det har jag aldrig gjort..

Skriver vanlig dagbok förvisso och när man var singel vart det väl några rader om vart man tillbringade helgen och då kan ju vem som helst räkna ut att man hade sex.. men inte skriver jag upp såna saker..
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det enda jag skriver in i almanackan är när jag skall ha mens, enligt beräkning, och om jag har mens enligt beräkning...
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag skrev i min ungdom under en sommar upp alla gånger jag onanerade, och var. Samt vilka p-filmer jag tittade. Många streck blev det den sommaren, och en hel del filmer också...:oops: Men som sagt det var i min ungdom.... Nu för tiden skulle jag inte slita ut pennorna lika fort, och det är tråkigt värre det...:(
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Jag skrev i min ungdom under en sommar upp alla gånger jag onanerade, och var. Samt vilka p-filmer jag tittade. Många streck blev det den sommaren, och en hel del filmer också...:oops: Men som sagt det var i min ungdom.... Nu för tiden skulle jag inte slita ut pennorna lika fort, och det är tråkigt värre det...:(

Nä pennan glöder ju aldrig :D:(
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Nej jag antecknar inget sådant och har aldrig skrivit dagbok heller.
Men kanske skulle man börja med det.
Då skulle det nog bli fort fullt med sidor :p
 
Toppen