Använda trosor

Bosse

Ny medlem
Kön
Man
Är det någon mer som tänder på fittvåta, fittdoftande trosor?
Är ju underbart att lukta i och slicka i kåtvåta trosor när man runkar.
Finns det några tjejer här som har synpunkter på att vi tycker det är uppkåtande att sniffa i era trosor?
 

Occy

Medlem
Kön
Man
jag har nog aldrig använt gamla ( sura ) trosor när jag har onanerat.
möjligtvis kan jag lukta lite på när jag tar dom av tjejen , innan vi har sex.
Men som jag har förstått så att lukta i trosor är det många som gör , men
inte jag.
Är det någon tjej som har luktat i använda kallsonger när dom har onanerat?



Some play hard to get , I play hard to want
 

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
Jag tycker att det ser rätt äckligt ut med "fittsafter" i trosorna... isch, flytningar =\
Jag tycker inte heller att det luktar så förbaskat gott heller - inget för mig alls
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
kan väl vara trevligt om hon är så kåt att trosorna med blivit våta, men när dom väl åkta av hamnar dom på golvet... finns ingen anledning å sniffa trosor om man har the real thing i sängen... gamla intorkade trosor går fetbort

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 

L

Ny medlem
Kön
Man
jag gillar oxå att sniffa och slicka i ett par använda trosor ,jag brukar "låna" hen trosor från tjej kompisar helt underbart
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Det ä gutt att sniffa i trosor. Jag tog min brorsas flickväns trosor o sniffade i när inger var hemma. O va gutt det luktar:p
 

svenne332

Ny medlem
Kön
Man
klart att man blir kåt av det! det är faktiskt helt naturligt att bli kåt av doften av kvinnokön, även om det känns väldigt förbjudet. tänk att ta en snabbrunk på toan hemma hos en kompis medans man luktar i hans tjejs trosor!!
 

thelinus

Ny medlem
Kön
Man
yee tänder påen gång när jag luktar i andvända troser.! syrrans går jävligt fin!

vill du snacka lite sex över nätet adda min msn i såfall
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Tänder oxå enormt på använda trosor som man oftast får "sno" av tjejer man e hemma hos. Eggande, förbjudet :)
 

Pantymonster

Ny medlem
Kön
Man
Det är bannemig riktigt gott att få lukta på ett par använda trosor.
Fast tjusningen går bort när de är över storlek 38 :Z
 

peakperformance

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar göra det ofta! Både i min tjejs stringtrosor och i hennes kompisar lr mina kompisars tjejers stringisar!

Det bästa är att vi är ett kompis gäng på 5 personer vi som brukar lånbyta våra tjejers stringtrosor med varrandra. För ungefär ett år sedan så kom vi in på det snacket på fyllan och det slutade med att alla var enormt tänd på detta, så nu gör vi de ungefär en gång i veckan, så det är ganska härligt faktiskt :), Tror många tänder på detta utan att de vågar erkänna :)

maila gärna så kan vi snacka mer om detta :)
 

SOLO

Medlem
Detta ær ingen annonsportal. MariaL: Forumet finns så folk kan diskutera onani. Inga fler annonser tack.
 

L

Ny medlem
Kön
Man
mmm vad gott det är att sniffa i ett par kladdiga trosor som jag snodde från kompisens tjej idag man blir ju så kåt av det
 

Runko

Medlem
Kön
Man
Ja,klart man blir kåt av det när doften avkön går igenom näsan rakt ner i könsorganet,häftig känsla.:p;)
 
Toppen