Använda trosor

Anonyma

Medlem
Ingen av er tjejer och kvinnor hör som är sugen på att ge bort ett par använda trosor som ni onanerat i eller liknande. Hade det inte varit hett att ge ett par till en annan likasinnad, skriv om ni är intresserade och om andra kanske vill erbjuda trosor från bekanta eller vänner
All logistik sker i privat chatt såklart

johankod201

Ny medlem
Kön
Man
Svårt att få tag på om man inte har fru eller sambo eller döttrar. Unga kvinnor har ju en intensivare fittdoft än lite äldre kvinnor. När man kollar på porr och runkar blir det en helt annan upplevelse om man samtidigt kan snusa på en fittdoftande trosa. Kanske någon här som har tips!:)

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Brukar lukta på tjejens trosor ibland. Då och då luktar de inte så mycket, men oftast har hon en ganska intensiv doft som luktar helt underbart! Vissa gånger räcker det att hon går förbi mig för att hennes doft ska göra mig tokig! Ibland luktar jag på trosorna och kollar på filmer när jag knullar henne och särar på hennes skinkor, och hon kommer med en härligt krampande rosett som resultat. Då sprutar jag fort som fasen!

cocos67

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt! Jag har ibland gnuggat frugans fitta genom ett par sidentrosor och fått dem sjöblöta av fittsaft. När vi sedan knullar brukar jag trä trosorna över hennes huvud med den kladdiga delen över hennes mun. Så tungkysser vi varandra djupt genom den blöta trosan och smakar på hennes fittsafter medans vi knullar.

Toppen