Apoteket säljer sexleksaker

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag vet inte om det redan finns en tråd om detta.

Apoteket har börjat sälja sexleksaker. Men vad jag vet så är det bara saker som är riktade till kvinnor.

Här kan ni se deras apotekets utbud:

http://www.apoteket.se/rd/d/6204

I dagens samhälle är det så accepterat att en kvinna har en hel byrålåda med olika dildos och vibratorer. Då bejakar hon bara sin sexualitet.

Men om en man har en lösfitta, eller ännu värre, en uppblåsbar Barbara, så är han en "pervers jävel" som inte kan fixa en tjej.

Jag tycker det här är så fel.

Att en kille har en lösfitta är inte konstigare än att en tjej har en dildo.
 

kille71

Medlem
Kön
Man
jämstäldhetern funkar inte. I alla riktningar. varför skulle det var bättre för oss män än vad det är vör kvinnor.
Dessutom få dem har det bättre åtminstone en gång... ;)
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Men... en man kan väl också använda en dildo eller en vibrator!? Det gör iallafall jag och jag är en man... Dildon i röven och vibratorn på ollonet, eller varför inte en vibrator i röven och en på ollonet?
Om man tänker tvärt om så vore det helt omöjligt. Vad kan kvinnor göra med lösfittor?
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Jag håller absolut med dig i sak men man kanske kan glädja sig åt istället att tjejers sexualitet som varit förtryckt så länge börjar accepteras och att kvinnors njutning är nåt fint. Onani öht är ju lite tabu men att apoteket börjar sälja sexleksaker är ett tecken på att det luckras upp och det kan nog lossna även på killfronten. vi går ge apoteket några år :)

Jag tycker det är underbart att se hur gamla ideal raseras
 
Toppen