Apropå nostalgi

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
För rätt många år sedan fanns en tjej som drev en amatörhemsida på nätet, som hette Jotis eller något sådant. Någon som vet var hon tog vägen?Eller om den uppstod i något annat namn?
Ganska trevlig sida faktiskt.
 

stefan71

Aktiv medlem
Kön
Man
Tyvärr var det ingen som seedade... :( Jag saknar också Jotis, hade några riktigt sköna runk till henne! :oops: Nån som vet var man kan hitta filmer?
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Tack i alla fall för svaren! Nej, jätteproffsig var den kanske inte, men som JukkaNu skriver, så var hon ju först med att vara lite mer vågad, och en hel del charm hade hon! Så var det väl så att det var länkat till den sidan från många ställen, + att man hade det första internetabonnemanget vid ungefär den tiden. Och med det även gjorde de första stapplande stegen som porrsurfare :cool:!
Så man kan säga att det var HON som fick igång det hela för min del...9-10 år sedan tror jag visst att det var...
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det var för dyrt för henne att driva sidan, så hon var tyvärr tvungen att lägga ner den.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det var för dyrt för henne att driva sidan, så hon var tyvärr tvungen att lägga ner den.

Hur kan det bli för dyrt att driva en sida? Det handlar väl om att inte tillräckligt många visade sitt intresse;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
läste lite om henne..många tyckte hon såg ut som en skräcködla..jag blir ju mer nyfiken.hur såg hon ut..någon som hittar bilder???
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Kommer ihåg henne, hon var lite lätt mullig men tyckte hon såg helt normal ut.
Blev några runk medans man spana :D
Fast var ganska många år sen jag såg henne sist.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Visst kommer man ihåg henne, kommer ihåg att hon t.o.m. blev intervjuad i TV om sin hemsida... ;)

Hon var en av de första hemsidorna som kunde utantill så att säga.. ;)
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
läste lite om henne..många tyckte hon såg ut som en skräcködla..jag blir ju mer nyfiken.hur såg hon ut..någon som hittar bilder???
------------------
Har tyvärr inga bilder sparat:(! men hon var rätt fin kommer jag ihåg ..ljus lite mullig (som jag är svag för:p). Rätt vanlig. men absolut ingen skräcködla!
Vilken uttyck förresten !
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Det var för dyrt för henne att driva sidan, så hon var tyvärr tvungen att lägga ner den.

Hur kan det bli för dyrt att driva en sida? Det handlar väl om att inte tillräckligt många visade sitt intresse;)

Var hennes domän www.jotis.se eller vad den nu hette, det var den som kostade bland annat, är vad jag vet.
------------------
ja,nåt sådant var det. Sponsorerna hoppade av undan för undan. Kom väl nya hemsidor som dom tyckte var intressantare. Synd!
 
Toppen