Apropå webcam...

mgk

Medlem
Kön
Man
En kompis berättade för mig om hur han och hans cam-kompis (en tjej) använde cam-sex för att bättra på kvällarna när han är ute på jobbresor. Det i sig var trevligt men han har tydligen råkat ut för en rätt pinsam sak... vid det tillfället åtminstone. [:p]

En kväll skulle de som vanligt ha lite trevligt och tjejen bad min kompis att börja och sedan skulle hon ge honom en show som var väl värd väntan...
När min kompis satt naken, hade gjort det hon bad om och slutligen lagt satsen på magen var så dags för henne. Hon började på att sexa sig och plötsligt sa hon att hon har en överraskning. Hon vrider camen och visar min kompis hennes kompisar, vilka han haft som publik utan att han vetat det. Applåder från damerna och en panikattack hos min kompis... :oops:

Efteråt så tyckte han det var rätt häftigt så de har tydligen varit med flera gånger. [}:)]
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Har hört o läst flera som berättar om exakt samma sak.... förstår liksom inte varför killen skall göra sitt först o tjejen sen... e inte grejen att man skall se o göra samtidigt liksom :)
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Kan kanske vara så att man varierar detta... Vet inte faktiskt.
Jag ska fråga kompisen vid tillfälle. Återkommer! :)
 

adventuremike

Ny medlem
Kön
Man
Vad jag undrar nu är om hon verkligen bjöd på den show som hon utlovat, i sina vänninors sällskap, eller ej, gjorde hon det blir jag grymt impad och avundsjuk:D
 

Stalker_Sn

Medlem
Ålder
41
Kön
Man
... När min kompis satt naken, hade gjort det hon bad om och slutligen lagt satsen på magen var så dags för henne. Hon började på att sexa sig och plötsligt sa hon att hon har en överraskning. Hon vrider camen och visar min kompis hennes kompisar, vilka han haft som publik utan att han vetat det. Applåder från damerna och en panikattack hos min kompis... :oops:

Efteråt så tyckte han det var rätt häftigt så de har tydligen varit med flera gånger. [}:)]

Jag hade blivit heligt förbannad om nån hade gjort det mot mig... Fy fan!
Jag har inte nånting emot om fler skulle se det, men om jag inte fick veta det FRÅN BÖRJAN så hade det verkligen inte vart roligt.

Heimat nämnde att man borde göra det samtidigt, och jag kan bara nicka och hålla med... Onanera på Webcam och bli lurad sådär vore en totalt turn off. Jag hade antagligen dumpat tjejen,
HUR[/size=4] kan man lita på nån efter att dom gjort nåt sånt där?
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Jag hade blivit heligt förbannad om nån hade gjort det mot mig... Fy fan!
Jag har inte nånting emot om fler skulle se det, men om jag inte fick veta det FRÅN BÖRJAN så hade det verkligen inte vart roligt.

Heimat nämnde att man borde göra det samtidigt, och jag kan bara nicka och hålla med... Onanera på Webcam och bli lurad sådär vore en totalt turn off. Jag hade antagligen dumpat tjejen,
HUR[/size=4] kan man lita på nån efter att dom gjort nåt sånt där?


Jag håller verkligen med dig. Skulle aldrig kunna lita på min partner efter en sådan händelse. Usch! Hemskt gjort av henne.
 
Toppen