Arbetar naken: Vad gör du utan kläder?

slickkungen

Medlem
Ålder
32
Kön
Man
Har läst massa inlägg på olika forum hela natten och kåtat upp mig.
Så när jag gjorde frukost i morse så gjorde jag det naken!
Givetvis kom ett äldre par som bor nedanför gatan förbi med hundarna. Visst väljer hundarna att kissar precis vid min marklägenhet. De äldre paret tittar upp och får en chock där står jag helt naken o ler samtidigt som jag vinkar.
Dom blev nog generade för dom tittade snabbt bort och började gå. Bättre dom kommit in ;)
 

JonasB

Välbekant medlem
Ålder
29
Kön
Man
På jobbet skulle det nog va dumt att gå naken, men hemma gör jag det gärna. Speciellt på sommaren när det är liiite varmare. Dammsuga, greja med tvätten eller vad som helst är gött att göra naken.
 

DavidSthlm

Medlem
Kön
Man
På jobbet skulle det nog va dumt att gå naken, men hemma gör jag det gärna. Speciellt på sommaren när det är liiite varmare. Dammsuga, greja med tvätten eller vad som helst är gött att göra naken.
Haaahaaa städa näck eller dra el ledningar hemma e nice....:)
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Detta har aldrig lockat mig. Däremot såg jag för flera år sen en grannkille i lägenheten tvärs över gården gå runt fixa o dona helt naken. Alla fönster vätte år samma håll, så jag kunde se honom oavsett vilket rum han var i. Minns att han utåt var en väldigt tyst, blyg och tillbakadragen weirdo-typ. Men shit vad han levde ut i sin ensamhet när han trodde att ingen såg på. Han hade också en projektor in vardagsrummet som han ofta kollade hentai (japansk tecknad porr) om nätterna medan han satt och runkade i soffan.
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
På mitt jobb kan man inte arbeta naken, men en del kvinnor har inte på sig mycket som skyller kroppen. Har även upptäckt att det ofta på sommaren inte har några trosor.
Själv är jag väldigt förtjust i trosor skulle föredra att de har på sig underkläder. Vet inte men de är de äldre kvinnorna som visar upp sig. De yngre kan tända några män med bara sin uppenbarelse.
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Naken på jobbet går inte men sommartid är jag ofta naken i naturen och tar promenader i skogen och runkar skönt. När det blir kyligare och mörkare ute så kör jag gärna bil naken ibland.
 
Toppen