Arvika på väg! Ligg`?

megapixel

Medlem
Kön
Man
Nu när arvika-festivalen närmar sig hoppas man ju på ett antal saker,

* Fest så de brakar
* Skitkul
* Bra musik
* FÖRLORA OSKULDEN

Man har ju hört att många, (vill inte låta elak), tom. de , ... mindre sexiga killarna har fått sig ett antal ligg på arvika-festivalen! vi snackar 5-6?

Skulle gjärna förlora oskulden med ett arvika-ligg om båda vill ha lite roligt,

Så finns det några festival erfarna där ute? hur får man sig ett ligg på arvika ;) eller vilken annan festival som helst så klart, kondomer ska med iaf ^^

(missförstå inte, jag respekterar sex som något alla måst vara med på, men när det verkar vara sån tumult runt främlings-sex på festivaler så varför inte delta jag med ^^ ) ?

Några tips?
 

dNAa

Ny medlem
Kön
Man
Arvika festivalen är riktigt skojj! Blir inget iår bara som synd är.

Det jag fick mig på mitt första arvika år var en avrunkning av en tjej som jag då ville ha sex med också men hon ville inte och de är jag väll glad för nu! För när jag nyktra till lr vakna så såg jag spöket!

Men skulle nog tippa på att det kan ju klart va lättare att få sig sex på festival då ett tält är nära till hands och många är fulla, glada och kåta ;)

Är du inte kräsen när det gäller tjejer så är nog chansen större. Men lycka till och berätta gärna efter festivalen hur det gått för dig! Vill höra lite fylle historier! haha!
 

megapixel

Medlem
Kön
Man
JUSTE JA! Glömde fråga ^^

Kan du berättta mer om arvika ;) ? har aldrig varit där,

Men när är det som mest fest? jag tror första dagen då inga band spelar, bara nåra tusen pers med tält, o massvis med alkohol :p eller?
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Haha... låter ju som att du åker till Arvika bara för att ligga. :)

Bjud på öl, ha med kondomer, och vara rakad... det är det enda. Du behöver inte ens vara charmig :)

Sen får du inte vara petig med hygien... det är skitigt och äckligt men det kopplar man bort efter ett tag. flest könssjukdomar vinner :)

ha kul...
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Tänk vad man gått miste om egentligen, när jag var yngre åkte jag på en drös med festivaler för musikens skull, jag älskade att gå runt och lyssna in en massa band man aldrig ens hört talas om, drack inget annat än läsk på den tiden, var för koncentrerad för att ragga. Helt otroligt! Arvika var faktiskt min favorit, ingen annan har vågat boka band som de, trivdes bra med alla "svartrockare" där.
Ha det då kul och skönt du kan, man ta det lite lungt med spriten, kan ju vara kul och minnas något efteråt.
:)
 
Toppen