Asså det känns som jag är på fel väg...

Enits

Ny medlem
Kön
Man
Jag läste på denna sida här om dan o såg nåt förslag om att stoppa ett finger i röven för att höja njutning, testade, tyckte det var skönt. Köpte ett buttplug me vibrator på lastbryggan förra veckan, sen dess kunde jag inte sluta använda det--------shit va skönt! Fast var lite rädd för det, känns som jag har gått för lång-------en kille som gilla använda buttplug, vore det inte fel?
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Enits, om man läser ditt namn bakifrån så blir det Stine... Jag antar att det besvarar din fråga.
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Vad menas egentligen med "fel" väg om jag får fråga? Jag har väldigt svårt att tro att det finns någon här eller nånannanstans för den delen som aldrig nånsin testat att pilla sig själv, men hur många skulle erkänna det? Här, anomymt på ett forum ja, men i verkligheten? Vi killar har helt klart erogena zoner i analen, pga av prostatans position där, och varför paralleller dras från det till bögnojjor är väl bara en bieffekt av det faktum att vi lever i ett samhälle där vi lär oss tidigt att tygla vår sexualla uppfattning om oss själva. Sexualitet är så mycket större och mer komplicerat än bara i förhållande till en man och en kvinna, man har även en sexualitet jäntemot sig själv och det egna könet. Troligtvis så finns en tendens till bisexualitet hos oss alla, efterom vi har både manliga och kvinnliga beståndsdelar i oss, men vi lär oss att tygla detta utifrån samhällsprinciper och rädslor av att frångå normen. Jag tror nog att det med tiden kommer att kännas lättare att acceptera att det är skönt, det du gör, och det betyder inte att du är bög utan har ju med din egen sexualitet jäntemot dig själv att göra. Men formodligen är du, som vi alla andra, säkert lite bi.

1. Hetero: fysiskt OCH emotionellt attraherad av det motsatta könet.
2. Bi: fysiskt OCH/ELLER emotionellt attraherad av det ena eller BÅDA könen.
3. Homo: fysiskt OCH emotionellt attraherad av det egna könet.
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Jag håller med dem som säger att du är felfri. Det enda som jag ser skapar dessa uppfattningar är denna mystiska bög fobi som spridit sig i landet. Men vad det skulle vara för fel med saker i baken ser jag inte. Det har inte mycket med sexuell läggning att göra.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Ja han börjar ju komma lite på rätt ämne, även om han har en bit kvar att gå. Det handlar åt minstånde om röv.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 

Enits

Ny medlem
Kön
Man
Tack ni alla som inte tycker det är fel med mig.Det känns lättad nu att få prata med andra om den saken,tack vare detta forum.Och tack Trancekillen! Jag har läst ditt inlägg flera gånger och funderat---slutsatsen är att jag kanske är lite bi---bara jag vågade inte inse det.
 
Kön
Man
Det är många som är livrädda för att erkänna att de är bi och det är vårt samhälle och vår kultur som är ansvariga i första hand. Trots att vi anser oss vara så högteknologiska, befinner vi oss på stenåldersnivå när det handlar om de mest basala saker som vår sexualitet. Väck med fördomarna nu och låt folk vara hur f*n de vill!
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
I vissa forma kulturer var öppen bisexualitet (särskilt emellan män) fullt accepterat och ansågs normalt, och särskilt bland de högutbildade. Det finns även undersökningar idag som tyder på att bisexuella tendenser är mer vanligt bland medel- och överklassen, mycket pga av att utbildingen är mer grundlig hos dem. En person som saknar kunskap hamnar lättare i interna konflikter med sig själv och har lättare för att anamma fördommar i försök att övertyga sig själv motsatsen om vad denne redan innerst inne vet. Visst befinner vi oss på stenåldersnivå när det gäller vår egen självkännedom, Oversexualized, helt korrekt. Tyvärr är det så att forsking kostar pengar, och ofta är det ju företag eller regeringar som står för notan, vilka också ser forskning som en investering. Vilket företag eller vilken regering skulle gynnas av vår bisexualitet bevisades? Ingen.
 
Kön
Man
Ja, du har helt rätt Trancekillen, samhället tycks i första hand satsa antingen på luckrativ forskning eller möjligen på att förgöra varandra istället för att höja enskilda individers livskvalitet. [:(!] Suger fett enligt min mening. Jag får också för mig att de styrande makterna helst ser att alla stöps i samma form för att fungera bättre som en kugge i maskineriet, där alla former av avvikande beteende ratas och förtalas. Jag vet att det kanske låter en aning överdrivet, men tendenserna genomsyrar det mesta tycker jag... lyssna bara på en del av inläggen här till exempel; en del är nästan rädda för sin sexualitet! :(
 

Orillion

Ny medlem
Kön
Man
Jag är bi...

Jag har aldrig förstått den här fobin med att vara homo-/bisexuell. Hela min familj är dock väldigt accepterande (vi har liksom inga fördommar mot någon, vilket ju är en bra grej :)) men de vet inte att jag är bi.

Och jag är kille för de som undrar. :p

One for all, one for all :p
 
Toppen