Ass to mouth

G

G-mannen [adjö]

Gäst
I många porrfilmer finns det killar som slickar en tjejs anus. OK tycker jag om hon är rentvättad. Analsex är också OK även om det inte är min stora grej.

Det jag inte begriper däremot är hur en tjej kan vilja suga av en kuk som varit uppe i baken på henne även om hon varit på toaletten och sett till att vara tom innan och tvättat sig noga efteråt.

Någon som testat ass to mouth. Lika äckligt som jag tror eller är det bara inbillning?

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
ATM (Ass to mouth) har blivit populärt i porrfilmer de senaste åren. Ibland finns det MFF-scener där mannen knullar den ena kvinnan analt och sen tar den andra kvinnan och suger han tills han sprutar... Visst kan det fixas med klippning i vissa filmer, men jag har sett flera exempel på när det är äkta.

Jag kommer ihåg när jag började se på porr på 80-talet, då var analt och DP ovanligt, det var nästan bara oralt och vaginalt i scenerna. Nu får man leta länge innan man hittar en porrfilm som INTE har analt och/eller DP. Då fick man porr genom tidningar och videofilmer, det var mer ett smusslande på den tiden. Nu är det DVD, kanaler som TV 1000 och Internet som gäller. Porren har blivit mer lättillgänglig, och finns i var mans hem.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag begriper mig inte på folk. Efterfrågan är ju det som styr allt, även vilken porr som produceras. Men vem 17 är det som vill se folk slicka bajs från snoppen?

Fast å andra sidan gillar jag inte ansiktssprut i mina p-rullar heller, mest för att det hör till undantagen att flickorna inte ryggar undan eller grimaserar. Kalla mig sjuk, men av någon anledning vill jag iaf vaggas in i illusionen att det som visas på film faktiskt är någotsånär njutning.

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Det är väl, tyvärr, en hel del som finns på porrfilmer som man inte skulle vilja uppleva i verkligheten. Sen är det ju, precis som Flow242 skriver, efterfrågan som styr. Så länge i köper och ser på detta, ja, då finns det kvar.

Jag skulle dock ALDRIG få för mig att suga någon efter analsex. Har blivit nersprutad efter analsex och den satsen ville jag inte slicka i mig heller. Kanske extrem åt det hållet, men jag tycker allt att MFF går helbort! Vill inte att någon ska slicka mig där heller faktiskt, skulle inte känna mig tillräckligt ren, även om jag visste att jag var det. Hmmm, men man ska ju aldrig säga aldrig så klart...

Kön
Man
Flow242:

Jag tycker också att ansiktssprut oftast ser jobbigt ut för kvinnorna i porrfilmerna. Men jag har i alla fall sett några exempel där det i alla fall ser ut som de njuter och gillar det.

Jag har tidigare hämtat hem några GGG-filmer men tyckt att det varit för extremt men ändå uppkåtande. Raderade dem när jag tröttnat på att se dem. I sensomras hämtade jag några nya och det var likadant då. Blev stundom mycket uppkåtat men tyckte samtidigt att det blev för mycket. Har dem kvar på hårddisken men har inte kollat på dem på senaste tiden.

Däremot har jag sett en hel del ansiktssprut där det verkar som att tjejerna njuter av det och gillar att svälja. Jag kan ju bara gå till mig själv. Jag stundtals sväljer min egen sperma när jag runkar och tycker att det är gott så varför skulle inte en tjej/kvinna tycka det?

Enligt min uppfattning så är det inte så ofta som tjejerna njuter i porrfilmer. Speciellt när det gäller analt så verkar det inte vara någon "hit" tycker jag. Men det där beror nog en hel del på produktionen och de manliga skådespelarna. Man ser ju i många filmer att det ska "tryckas" så mycket. Det trycks in kukar i nästan stängda munnar och det ska tryckas kukar in i trånga torra hål. Jag har inte heller förstått att kukar ska så långt in i munnen så att de nästan kvävs. Det tycker jag är bland det värsta.

Klipp....

Så går man över till någon annan produktion eller webbsajt och där kan det vara riktigt vacker porr med tjejer som är uppkåtade och man riktigt ser hur både man och kvinna njuter och safter rinner.

Rödluvan:

Nej att slicka och suga en kuk som har varit inne i analöppningen verkar inte trevligt. Det går väl hjälpligt att göra sig ren från avföring men bakterier går ju inte bort så lätt.

Att slicka runt analöppningen (då man är riktigt rentvättad både en och två gånger) utan att vara öppen där så att säga, ja det tror jag är skönt. Lite fjäderlätta beröringar med tungspetsen....varför inte? Det är känslig hud runt analöppningen.

Jag har inte själv någon erfarenhet av att bli slickad runt analen men jag vet att det är skönt att låta ett finger nudda vid analöppningen (och kanske pressa in lite lite grann) när jag runkar.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]

EriK3

Medlem
Kön
Man
Läste en artikel där en läkare sa att om man tvättar sig ordentligt så är det inga problem. Munnen innehåller ungeföre 10 ggr fler bakterier än anus.

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Originally posted by EriK3

Läste en artikel där en läkare sa att om man tvättar sig ordentligt så är det inga problem. Munnen innehåller ungeföre 10 ggr fler bakterier än anus.
Visst, och hundar har renare mun en vi. Jag vet vad hundar äter, så det kvittar vad folk säger.

peddler

Ny medlem
Kön
Man
Det jag inte begriper däremot är hur en tjej kan vilja suga av en kuk som varit uppe i baken på henne även om hon varit på toaletten och sett till att vara tom innan och tvättat sig noga efteråt.

Före analscenerna så får dom vackert ta ett eller två lavemang :p så att det är riktigt rent hela vägen.

Kön
Man
Ja älskar att slicka min flickvän i röven... hon är riktigt känslig där så om man gör det samtidigt som man leker med hennes klitta så tar det inte lång tid för henne!

Toppen