Att bli slickad i rumpan

wankwank

Ny medlem
Kön
Man
Min flickvän blir rejält kåt när jag står på alla fyra och hon kan tungknullar min stjärt ordentligt. Jag tycker det känns helt underbart dessutom. Finns det fler grabbar/flickor som tycker om detta?

Kan tillägga att jag är straight.
 

Wurrah

Medlem
Kön
Man
inte jag, Testa fisa på henne då hon gör det så kan du kolla om hon e into fis sex ^^ (inte att rekommendera)
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Det kan väl vara skönt men aldrig provat. Dessutom är smittrisken stor. Man ska bara göra det om båda är helt fira från sjukdomar och har bevis på det.
 

EriK3

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Goboy

Det kan väl vara skönt men aldrig provat. Dessutom är smittrisken stor. Man ska bara göra det om båda är helt fira från sjukdomar och har bevis på det.

Jag har hört att det finns fler bakterier i munnen än i och runt anus..
 

anteson

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Man
det är bland det skönaste som finns. försöker få min flickvän att dessutom sätta fingret där :)


straight jag med
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by EriK3

Originally posted by Goboy

Det kan väl vara skönt men aldrig provat. Dessutom är smittrisken stor. Man ska bara göra det om båda är helt fira från sjukdomar och har bevis på det.

Jag har hört att det finns fler bakterier i munnen än i och runt anus..
En kyss kan inte smita har jag hört.
 

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Skulle inte vilja slicka/tungknulla min tjej i häcken, så jag begär det inte av henne heller. Skönt eller inte spelar ingen roll, tror inte det är särskilt nyttigt

Keep that foreskin moving
 

Curiousguy

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar det jättemycket. Både att ge och att ta. Min tjej gillar det också väldigt mycket så vi gör det ofta, både med fingrar, tunga och dildos och så.

Halloj!
 

tokigavi

Ny medlem
Kön
Man
Har tyvärr inte fått en tunga i rumpan ännu men vill hemskt gärna en dag.. När jag får se andra killar bli slickade så blir jag så förbannat kåt av det.
Skulle tro att det e en hemskt erogen zon för många. Synd bara att dom flesta tjejer inte vågar..
Däremot älskar jag när min flickvän använder en dildo på mej...
Jag e nog en aningens analfixerad och vill det mesta, att slicka, pilla och leka med fingrar och dildos..
 

Barkillen

Ny medlem
Kön
Man
Hade en tjej för många år sedan som gillade att slicka mig där bak. För mig var det underbart skönt och saknar detta mycket. Gillar man varandra mycket så är det ju lättare, renlighet behöver man väl inte poångtera..
 

anteson

Ny medlem
Ålder
36
Kön
Man
tokigavi, jag vill oxå att min tjej ska göra sp mkt på mig, men hon verkar inte så intresserad av ngt analt, absolut inte på henne. där får jag inte ens komma nära. men hon kan slicka lite runt mitt.
 

Kiiruna

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by EriK3

Originally posted by Goboy

Det kan väl vara skönt men aldrig provat. Dessutom är smittrisken stor. Man ska bara göra det om båda är helt fira från sjukdomar och har bevis på det.

Jag har hört att det finns fler bakterier i munnen än i och runt anus..


Det har inte med bakterier att göra, smittorisken är större för sjukdomar finns i blodet. När det gäller de flesta sjukdomar som sitter i blodet, exempelvis aids, så smittas det inte via bakterier utan via blod mm. Väggarna och slemhinnor i anus är mycket tunnare än i ex läpparna, så det är enklare för virus och smitta att tränga igenom hinnor och kärlväggar i anus och smitta, än vad det är att tränga igenom och smitta i mun och läppar.

Nulla sej sån lite kärring....
 
Toppen