att det är för sent att sluta plöttsligt

petroleum

Ny medlem
Kön
Man
När jag gjorde lumpen så vaknade jag en gång av att jag onanerade. Jag försökte förståss genast att sluta men det var så nära att jag inte kunde, är det någon som har upplevt något liknande. Kan tjejer uppleva samma sak? Att ni har bestämt er för att sluta men det går inte för det är för sent? Att ni är för nära liksom, eller är det en killgrej?
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
När jag gjorde lumpen så vaknade jag en gång av att jag onanerade. Jag försökte förståss genast att sluta men det var så nära att jag inte kunde, är det någon som har upplevt något liknande. Kan tjejer uppleva samma sak? Att ni har bestämt er för att sluta men det går inte för det är för sent? Att ni är för nära liksom, eller är det en killgrej?


Nej jag har också varit med om det. Jäkligt häftigt, men samtidigt frustrerande eftersom jag vill fortsätta utan att komma oftast. Men så är det ju var, när och hur jag än fingrar ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
När jag gjorde lumpen så vaknade jag en gång av att jag onanerade. Jag försökte förståss genast att sluta men det var så nära att jag inte kunde, är det någon som har upplevt något liknande. Kan tjejer uppleva samma sak? Att ni har bestämt er för att sluta men det går inte för det är för sent? Att ni är för nära liksom, eller är det en killgrej?

Jag kan nog tänka mig situationer där jag skulle sluta, även om jag var riktigt nära. Exempelvis om jag blev påkommen av någon "obehörig":).

Annars är det inte mycket som skulle få mig att sluta;):p
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
När jag gjorde lumpen så vaknade jag en gång av att jag onanerade. Jag försökte förståss genast att sluta men det var så nära att jag inte kunde, är det någon som har upplevt något liknande. Kan tjejer uppleva samma sak? Att ni har bestämt er för att sluta men det går inte för det är för sent? Att ni är för nära liksom, eller är det en killgrej?

När det väl "smäller" till, så tror jag inte de är något som kan stoppa mig... :oops:
 

Soo_is

Ny medlem
Kön
Kvinna
När jag gjorde lumpen så vaknade jag en gång av att jag onanerade. Jag försökte förståss genast att sluta men det var så nära att jag inte kunde, är det någon som har upplevt något liknande. Kan tjejer uppleva samma sak? Att ni har bestämt er för att sluta men det går inte för det är för sent? Att ni är för nära liksom, eller är det en killgrej?


Samma här, när väl orgasmen är påväg så kan man inte sluta. man fortsätter fast man försöker sluta ..
varit med någon gång då jag onanerat och hört någon påväg mot rummer eller där ja är. och jag är påväg. mn ja kan inte sluta. oftast har jag hunnit innan personen sett men då sitter man där oskyldigt röd i ansiktet sen ;) :oops: men jag tänder på tanken!
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är med knulla som med tåg. Lätt att stiga på när det står men svårt att hoppa av när det går.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Nja....eftersom det inte har hänt att jag varit tvungen att avbryta så vet jag inte om jag skulle kunna det - och jag hoppas innerligt att jag aldrig blir tvungen att uppleva det, man ska leva ut sin njutning!!:D
 
Toppen