Att leva ut fantasier...

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Hej och hå! Jag är full av funderingar och skulle dels vilja dela med mig av en litet underbart äventyr jag precis genomlevt, dels ha lite råd i konsekvenser av eventuella val etc...

För det första, så har jag fått i uppdrag av min Master och älskare att genomföra diverse små uppdrag av mer eller mindre pikant karaktär. Han är något av en voyerist och jag är något av en exhibitonist; Jag älskar dessa små uppdrag och att få avlägga rapport efteråt - det är fantastiskt upphetsande att dels göra honom till viljes, men även veta att han blir jättekåt när jag berättar .. och så blir jag kåt av det och även om vi inte träffas, så blir det att vi ändå har sex, fast på distans - klart häftigt :)

Så till saken:
Igår hade jag ett nytt uppdrag att genomleva. Jag visste inte alls hur det skulle utvecklas, men det blev, helt överraskande, en oerhört upphetsande upplevelse, där jag mer eller mindre medvetet lyckades dra in en väninna som har lite samma läggning som jag. Det var inte alls planerat och tydligen gick denna lilla 'krydda' med en extra tjej hem hos min uppdragsgivare. (Jag tänker inte berätta detaljer, men jag gillar ju wet, så dedan kan ni fantisera bäst ni vill ;)).

Hela händelsen har skapat starka strömmar av lust, både genomförandet, hennes respons, de känslor hon väckte hos mig och sedan att avlägga rapport och ta del av hans upphetsning. Jag har, i stort sett, onanerat oabrutet sedan jag vaknade imorse ;)

Så till saken som stör mig...


Det förekom inga sexuella handlingar mellan mig och denna väninna under gårdagen, men laddningen fanns där och å ena sidan fantiserar jag (sedan lång tid tillbaka) om att faktiskt leva ut och leka med henne - och det är besvarat. Vi blev medvetna om saken igår och det som började som ett skämt från min sida, kom att bli en ganska laddad situation.

Jag vet att om jag faktiskt lever ut med den här tjejen och berättar om det för min partner - så har jag med största sannolikhet genomlevt en av hans absoluta fantasier. Det vore ju trevligt.. MEN jag är ckså väldigt osäker på om det vore vettigt - jag är väldigt rädd att han skulle ta illa vid sig på ett känslomässigt plan och kanske bli sårad ... trots att det inte handlar om några känslor, utan bara skulle vara en en spännande upplevelse. Jag kan inte låta bli att betrakta det som att det skulle vara en handling av otrohet - fast ändå inte. Det gör mig kluven och jag vet inte riktigt på vilken fot jag skall stå.

Vi lever i en monogam relation och vår relation är inte av 24/7-karaktär. Även om vi leker dominanslekar, är det inte en särskilt utpräglad del av vår relation (eller sexliv) och jag kan därför inte riktigt jämföra med vare sig en vanlig vanlijrelation eller en regelrätt bdsm-relation...

Jag vet att måna killar fantiserar om att se sin partner ha sex med en annan tjej.. men samtidigt så finns det en känslomässig bit.. det vete sjutton om jag skulle acceptera den motsatta situationen.. men samtidigt är jag inte riktigt säker... ?
Jag leker förvisso med tanken på kanske trekant eller så, men känner ett stort motstånd - detta är något jag vill göra med bara henne...

Jag emottager gärna råd, tips, erfarenheter, reflektioner och/eller spekulationer på ämnet.
 

muxa

Medlem
Kön
Man
GUD VA SVÅRT...
Det enklaste..kanske är att ställa fråga rätt ut..kan du det?
Och då hoppas på ett ärligt efteränksamt svar....
Personligen skulle jag ha svårt att dela med mig...men det är ju bara mina 5 cent i frågan...
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
GUD VA SVÅRT...
Det enklaste..kanske är att ställa fråga rätt ut..kan du det?
Och då hoppas på ett ärligt efteränksamt svar....
Personligen skulle jag ha svårt att dela med mig...men det är ju bara mina 5 cent i frågan...

Ja.. jag *tror* jag kan fråga rakt ut... han vet redan att jag är lite kluven och skäms inför att det blev som det blev igår.. vad han tänkte och kände (utöver att han blev oerhört upphetsad ;)) vet jag fortfarande inte. Han känner till att jag är nyfiken på att vara med en annan tjej i detta sammanhanget - men jag tror att han, liksom många andra män, gärna vill vara en del av det... vilket hna alltså inte skulle vara. Jag berättar gärna, eller kanske tom kan låta honom gå så långt att han får vara en passiv betraktare (men inte särskilt möjligt...) - mne jag vill inte ha honom inblandad, rent praktiskt... det känns väldigt konstigt att tänka så, eftersom min sexlust normalt är så otroligt starkt knuten till honom...
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Mmm, det är svårt. Jag vill inte råda till vare sig det ena eller det andra, alla är ju olika. Men för egen del skulle jag säga att det beror på vad det är för sorts känslor du har? Om det vore jag, så skulle jag bli lessen om det var mer än sex, om hjärtat fanns med. Men om det bara är sex, kåthet och att ha skönt? Det skulle jag nog kunna leva med.. kör hårt ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Först och främst vill jag gratulera till att ha du/ni verkar ha hittat ett underbart sätt att leka på:love:


Till "frågan"!

Att ha sex med en annan människa utan att partnern vet något om det, är helt klart otrohet om du frågar mig.


Om jag vore du skulle jag fundera över hur mycket den här tjejen betyder för dig - innan du bestämmer dig.

Betyder hon så pass mycket att du är villig att riskera att din partner blir besviken - då tycker jag att du skall prata med honom. (han kan ju också gilla idén om jag förstår dig rätt)

Betyder hon inte så mycket - tycker jag att du skall stoppa här!

Prata närmare med din partner om dina funderingar kan du ju göra utan att berätta några detaljer, om du skulle ändra dig i framtiden menar jag!
 

muxa

Medlem
Kön
Man
Om jag vore du skulle jag fundera över hur mycket den här tjejen betyder för dig - innan du bestämmer dig.

Det tycks mig som om tjejen i fråga är av betydelse. Det är en av dina vänner, inte sant?
redan där finns det ju något som är mer än en känsla av att bara ha sex, eller är jag ute och cyklar?
Min egna erfarenhet är att det är svårt att ha sex med en person utan att det skapas en bindning till den personen..eller vad tror du?
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Jag funderar och funderar... för min del handlar det inte om något känslomässigt, inte som i kärlek iallafall.. snarare en slags själslig grej; Det handlar om att leva ut en gemensam fetish.. tänk typ onani-kompis?

Tanken bär emot oerhört mycket om det innebär att jag sårar min partner - det vill jag ju inte. Jag älskar honom alltför mycket... Men om det vore OK för honom och det är något han skulle tända på och uppskatta att jag gjorde - då är det ju en helt annan sak ;)

Vi har behandlat ämnet trekant tidigare och hans åsikt är att man bör vara *väldigt* trygga med varandra för att fixa det. Jag har ingen egen erfarenhet av ämnet och detta handlar ju inte om trekant, men det är väl lite samma typ av nyfikenhet och typ av sexuellt intresse i det hela.. och jag tror inte vår relation är riktigt redo för den typen av prövning...

Men det är nog som ni alla säger - det bästa är att först ha pratat om saken.. ordentligt ;)

Tack för att ni lyssnar och rådgör..!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hur går det för dig BunnyButt?

Har du kommit fram till något svar på dina funderingar:love:

Kram från: Nyfiken i en strut:)
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Hur går det för dig BunnyButt?

Har du kommit fram till något svar på dina funderingar:love:

Kram från: Nyfiken i en strut:)


Hejhopp!

Nej - inte än. Det hela har sjunkit undan en aning... jag är fortfarande inte bestämd med vad jag vill och har heller inte tagit upp saken med min partner.
Däremot har jag träffat min väninna några gånger i veckan och jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka det, men det känns som det finns en märklig laddning där.. Konstigt igår; Jag träffade henne och hennes sambo (som jag också är god vän med sedan många år) och det kändes som om vi liksom blev störda av hans närhet.. ? Det var bara vibbar som låg i luften... vi har aldrig umgåtts på tumanhand - kanske en konsekvens av att vi båda vet att vi delar samma läggning och det nog är underförstått att det finns en dragning...

Hmm.. vi får se vad som sker. Men jag tror att jag kommer, som vanligt, lägga band på mig och låta det förbli en fantasi för åtminstone ett bra dag framöver. Faktiskt.. Det känns bäst så...
 
Toppen