Att rida

el gardo

Medlem
Kön
Man
Ni här som rider när ni har sex: är det svårt? Min flickvän har svårt att få till den där ritten så att hon glider upp och ner på min kuken. Oftast rör hon sig så att kuken bara ändrar vinkel, om ni fattar vad jag menar. Jag brukar stöta lite ibland för att inte kuken skall slakna. Är det lättare att rida med bra glid? Vi har alltid sex med kondom och hon vill ibland knulla redan innan hon är riktigt våt. Dels gör det att jag får knulla med insidan av kondomen, vilket ger mest klåda/bränna på ollonet, och det verkar bli svårare att rida. Men jag rider ju inte själv så jag undrar hur mycket det är nån slags teknink kontra glid? Och är det många kvinnor som inte gillar glidmedel föresten?
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Det är nog hennes teknik som ska ändras. Det är ju primärt den som rider som ska göra jobbet. Om du är ordentligt hård och juckar och använder benen så kan det inte vara svårt. Ni kan ju testa att du sitter i soffan så hon för ryggstödet att ta spjärn emot...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Börja med att du sitter på en vanlig låg pall där du kan luta dig bakåt. Tjejen kan då gränsla dig samtidigt som hon har fötterna mot golvet när hon börjar ritten;)

När hon väl har övat in tekniken och benmusklerna kan ni fortsätta därifrån.

Att rida killen är min absoluta favorit. Man bestämmer takten och ställningen själv. Men det kräver en hel del benstyrka...
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Sätt henne på en hästrygg några gånger så lär hon sig tillslut 1..2...1..2..1..2 i trav :p Var inte speciellt svårt att sen applicera det på killen. :p
 

killen18sthlm

Aktiv medlem
Ålder
36
Kön
Man
Sätt henne på en hästrygg några gånger så lär hon sig tillslut 1..2...1..2..1..2 i trav :p Var inte speciellt svårt att sen applicera det på killen. :p

Haha nice behandla killarna som hästar, we men are all stallions to ride :p
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
*tittar mig oskyldigt omkring* tjaaa, skillnaden är kanske att ni inte är lika stora, inte lika starka och har inte lika mycket fuffens för er...eller var det en av likheterna? ;) Takten är iaf densamma. :p
 

fhqwhgads

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
Min flickvän har svårt att få till den där ritten så att hon glider upp och ner på min kuken. Oftast rör hon sig så att kuken bara ändrar vinkel, om ni fattar vad jag menar.

Det där känner jag igen! Min nuvarande och en tidigare partner gör / gjorde just så - och de har verkligen gillat det själva! Jag inbillar mig att det är för att klitoris får stimulans på ett helt annat sätt då!

Någon tjej som vill styrka / refutera min teori?
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Min flickvän har svårt att få till den där ritten så att hon glider upp och ner på min kuken. Oftast rör hon sig så att kuken bara ändrar vinkel, om ni fattar vad jag menar.

Det där känner jag igen! Min nuvarande och en tidigare partner gör / gjorde just så - och de har verkligen gillat det själva! Jag inbillar mig att det är för att klitoris får stimulans på ett helt annat sätt då!

Någon tjej som vill styrka / refutera min teori?



Känner igen det ni skriver. Personligen tycker jag inte att det är "in- och utandet" i sig som är skönt utan det är minst lika skönt att bara sitta på den och röra sig lite så att det stimulerar inuti. Då får både klitoris och G-punkten stumulans. Jag förstår dock att det inte är lika skönt för killen...

Själv övar jag för fullt för att få till det riktigt bra när jag rider. Jag är ganska kort och tror att det spelar lite roll. Det är liksom lite svårt att komma upp så pass så att man kan låta den glida in igen , om ni förstår vad jag menar? Skönast för oss verkar vara om jag sitter på huk över honom antingen framifrån eller bakifrån. Sen guppar jag bara upp och ner och det är såå skönt :)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Sen tycker jag det är himla skönt att luta sig bak lite och bara glida fram och tillbaka så att säga. Men allt är ju olika :)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Nja, inte direkt. Jag gillar däremot 69:an. Men det kan bli så farligt skönt för mig att jag inte kan suga av killen samtidigt. :p
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Nja, inte direkt. Jag gillar däremot 69:an. Men det kan bli så farligt skönt för mig att jag inte kan suga av killen samtidigt. :p

Hehe, det skulle vara helt okej för mig...! :love: Då kan man alltid tävla om vem som kan få det att gå för den andra först..! ;)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha, skulle jag lätt förlora tror jag. Tycker ofta det är så skönt så jag glömmer bort killen lite. :p Beror ju såklart på hur killen slickar, men ofta hittar ni ganska rätt där ;)
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
haha, skulle jag lätt förlora tror jag. Tycker ofta det är så skönt så jag glömmer bort killen lite. :p Beror ju såklart på hur killen slickar, men ofta hittar ni ganska rätt där ;)

Jag brukar var duktig på det, så då hade du säkert vunnit! ;) Men inget mig emot, bara du hade glidit ner på kuken efteråt....! :p
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha, ja vi hade väl det ;)
Det har jag ingen erfarenhet av själv, vet nog bara ni killar hur det känns :p
 
Toppen