Att slicka...

kille71

Medlem
Kön
Man
Det är faktiskt oerhört smikrande när två underbara kvinnor bråka om mig. Är det för mycket om jag säja det är värt det? :D hahaha.
vad ska jag säja... jag skulle älska att skämma bort er.:p
 
M

MissSecret

Gäst
En följdfråga på det här ämnet blir då hur man gör om ens sambo inte verkar gilla att slicka... [:(!]
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
JUST DETTA brukar vara problemet! Spelar ingen roll om man är nyduschad o har sugit på killen en halvtimme...
 
M

MissSecret

Gäst
JUST DETTA brukar vara problemet! Spelar ingen roll om man är nyduschad o har sugit på killen en halvtimme...

Nu har jag tack och lov en sambo som är oerhört lyhörd och omtänksam i sängen...så det är inte det som är problemet. Utan att han bara inte gillar det. Alternativt är osäker på hur han ska göra.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
JUST DETTA brukar vara problemet! Spelar ingen roll om man är nyduschad o har sugit på killen en halvtimme...

Nu har jag tack och lov en sambo som är oerhört lyhörd och omtänksam i sängen...så det är inte det som är problemet. Utan att han bara inte gillar det. Alternativt är osäker på hur han ska göra.

Herre gud.... Jag som älskar det....! :)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
JUST DETTA brukar vara problemet! Spelar ingen roll om man är nyduschad o har sugit på killen en halvtimme...

Nu har jag tack och lov en sambo som är oerhört lyhörd och omtänksam i sängen...så det är inte det som är problemet. Utan att han bara inte gillar det. Alternativt är osäker på hur han ska göra.

Herre gud.... Jag som älskar det....! :)


EN våt tunga just nu..grrrr sååå skönt
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
En följdfråga på det här ämnet blir då hur man gör om ens sambo inte verkar gilla att slicka... [:(!]

JUST DETTA brukar vara problemet! Spelar ingen roll om man är nyduschad o har sugit på killen en halvtimme...

[:(!]
Konstigt att de inte fattar att sex är ett givande och tagande,
att allt blir bättre om båda får vad de vill ha.
Prata med partnern före eller efteråt, under kan kanske
förstöra stunden, om dina behov.
Fungerar inte det, vänd på dig så ni kan köra en 69:a,
kan vara svårt att slicka/suga och njuta samtidigt men
bättre än inte alls, och med lite tur kanske han börjar att gilla det.

:p

Själv tycker jag att slicka är otroligt upphetsande,
att höra hennes andninen bli tyngre och gå över i stönande,
samtidigt som man med händerna kan smeka hela hennes kropp,
från topp till tå, känna smaken bli starkare, och sedan känna hennes
orgasm när hon brukar trycka mitt huvud hårt, underbart.
Sen när hon vill suga eller knulla mig är jag garanterad stenhård.:oops:
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Jag brukar göra så att jag öppnar upp munnen ganska mycket och suger försiktigt på området längst upp på musen och låter tungan leka med klittan. Ibland i kombination med ett finger i slidan.

Min sambo brukar bli helt till sig när jag gör så... :p

Ett allmänt tips är att vara uppmärksam på vilka reaktioner tjejen ger. Om hon stönar av vällust - fortsätt. Om hon stönar av olust - gör nåt annat!
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har aldrig upplevt den där otroliga känslan av att bli slickad.
Antingen så är det inget för mig eller så har jag inte träffat rätt fittslickare än? ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har aldrig upplevt den där otroliga känslan av att bli slickad.
Antingen så är det inget för mig eller så har jag inte träffat rätt fittslickare än? ;)

tror mest på den senare..du får ge din man & dig sj tiden att utforska den sköna konsten att kyssa sammet..

..annars har jag en tunga som får Gene Simons att bli avis, som dessutom r bra på att stava små berättelser om synd & njutning över hela din venusblomma
& mina läppar vill smaka på dina safter...
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har aldrig upplevt den där otroliga känslan av att bli slickad.
Antingen så är det inget för mig eller så har jag inte träffat rätt fittslickare än? ;)

tror mest på den senare..du får ge din man & dig sj tiden att utforska den sköna konsten att kyssa sammet..

..annars har jag en tunga som får Gene Simons att bli avis, som dessutom r bra på att stava små berättelser om synd & njutning över hela din venusblomma
& mina läppar vill smaka på dina safter...

Jag har en man som absolut älskar att slicka så det är inte det... Vi får öva ikväll, men jag är ganska otålig så fungerar det inte så...

;)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
kolla om hon behöver penetration samtidigt som du slickar eller om hon kan komma clitoris only.

Underskatta inte området runt fittan. Slicka hennes mage, slicka längs insidan på hennes lår och på skinkorna. Sen när hon dryper så kan du börja med pussy eating. Sen är bara att hänge sig och lapa i sig av alla safter och ge henne total njutning

*slurp* :)
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
det kanske r så enkelt att det inte r din grej...

men lycka till

Hur ska jag få reda på om det inte är min grej?

Finns inga genvägar... du måste träna intensivt!!

Du får offra dig lite, låta din kille hålla på länge med munnen i din fitta!

Trodde (hoppades) svaret skulle bli: För att veta måste du låta flertalet män, helst så många som möjligt, komma innanför din trosa. Endast efter det kan du få svaret! :D:D;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
det kanske r så enkelt att det inte r din grej...

men lycka till

Hur ska jag få reda på om det inte är min grej?

Finns inga genvägar... du måste träna intensivt!!

Du får offra dig lite, låta din kille hålla på länge med munnen i din fitta!

Trodde (hoppades) svaret skulle bli: För att veta måste du låta flertalet män, helst så många som möjligt, komma innanför din trosa. Endast efter det kan du få svaret! :D:D;)

Du vet ju, darling! Låta så många män som möjligt, helst samtidigt, komma innanför dina trosor.... knulla dig grundligt... [}:)] Efter det vet du!! :D:cool:
 
Toppen