Att sluta precis innan

Hardon

Ny medlem
Kön
Man
Här på forumet pratas det mycket om hur många orgasmer man har fått på en och samma dag. Är det ingen som istället har provat att onanera innan man ska somna och tvingat sig att sluta precis innan orgasmen ska komma? Man blir då härligt småkåt hela dagen efter. En gång provade jag att göra likadant varje kväll en hel vecka, men det var nog lite väl mycket. Man kom liksom bara till en viss gräns och sedan tog frustrationen över istället. Någon som provat?
 

nakenniklas

Ny medlem
Kön
Man
Inte så länge, men hållit på och runka i ett par timmar och slutat innan det går har jag gjort många gånger.Helst medan man tittar på nån smaskig porr. När jag väl låter det gå blir orgasmen kraftig och jag sprutar mycket och längre än normalt.

onanera mera
 

eve

Medlem
Kön
Man
Många pratar om att det är så skönt att onanera tills det nästan går och sluta där men jag tycker bara att det är frustrerande. Jag tycker däremot om att bli uppeggad och gå och vara kåt en hel dag....men när det väl kommer till saken så vill jag komma snabbt och många gånger.
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Om jag har blivit uppeggad ( som eve kallar det ) under en längre tid tex hela dagen , så vill jag ha snabb sex , lite råare och hårdare. Man klarar liksom inte av ettlångt förspel då eftersom hela dagen har varit som ett enda långt förspel.... Men om jag ligger och gosar med en tjej och börjar bli upphetsad genom det så vill jag att sexet ska hålla på längre





Some play hard to get , I play hard to want
 
Toppen