Att smaka på sin egen sperma?

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Vi är alla så olika. Många gånger när man runkar och är kåt, så har man ju blivit sugen på att smaka, eller slicka i sig av satsen, men när man väl sprutat så har den känslan avtagit för min del. Men till slut, lyckades jag att få slickat i mig av hela min sats. Dock var det ingen jätte sensation tycker jag. Lite som tvål och saltig smak.

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Skulle gärna vilja lära mig att gilla min egen sperna. När jag runkar så blir jag så jättesugen, men när sperman kommer fram så tappar jag suget. Brukar inte kunna förmå mig till att ta mer än en liten droppe. Ibland lägger mig med benen uppåt och tar sprutet in i munnen, men i samband med orgasmen så tappar man "aptiten".

Vad göra ??

Hade funderat spruta in en en filmburk, frysa in och slicka i mig någon gång när jag är riktigt sugen ? vad tycks ?? Någon som testat ??

Tacksam för alla tips.

Jag smakar alltid på mina egna sprut.
Jag älskar mest smaken av försats och härligt försprut när jag är ensam, men är mer än villig att slicka tjejen ren när jag sprutat över henne eller i henne.
När jag är själv har jag inga som helst betänkligheter på att smaka oavsett var eller hur jag har sprutat, men precis som i ovanstående citerade inlägg så hade jag förut problem med att lusten avtog när jag väl hade kommit och den värsta kåtheten lagt sig.

Jag provade allt från att spara sperma i frysen till att spruta på goda bakverk och smaskiga desserter för att smaka vid senare tillfälle.

Att spara i frysen förstör tyvärr både smaken och konsistensen, men är ändå ett bra sätt för att ha lite smaskigt kladd till senare.
Det senare alternativet funkade bäst för mig och är fortfarande en favorit vad det gäller att smaka på mina egna sprut.
Det lärde mig att uppskatta smaken och dessutom fick det mig att känna mig både kinky och kåt när jag satt och smakade på en skål med spermatoppad glass, nedsprutade bär och frukter eller goda bakverk med glasyr.

Nu kan jag inte få nog av att smaka och önskar jag kunde spruta gång på gång.

Toppen