Att tillfredställa sin partner. Tips önskas!!

vinterfrost

Ny medlem
Kön
Kvinna
Är en riktig noobie när det gäller både det ena och det andra. Träffade nyligen en väldigt trevlig kille och vill ju gärna kunna suga/runka av honom på bästa sätt. Så nu är frågan:

killar!Hur gillar ni att bli avsugna och runkade på? Föredrar ni när man använder handen eller föredrar ni munnen? Ska jag slicka mycket eller är det skönare om man suger? Hur ska jag hålla handen? Hur hårt vågar man ta? (tex som när jag kramar mina bröst, med andra ord ganska mjukt) Ska jag kanske vrida handen något när jag drar? Finns det något speciellt som ni blir eld och lågor över när någon gör?

Detaljer!! Ge mig så många detaljer ni bara orkar! Ju mer och bättre besksivet desto bättre kommer jag lära mig. Och det är väl bra?

Tjejer!Hur brukar ni göra? Vad har ni för knep och tekniker när ni tillfredställer er partner?

Har tittat lite på sexinspectors och är ej oskuld men har ännu inte sugit av någon. Men det vill jag ju gärna kunna göra när tillfälle ges. Och gärna hyfsat bra eller iallafall inte otroligt dåligt. Så tacksam för alla svar!
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Vinterfrost,

Jag tror att det finns nästan lika många svar som det finns killar. Det enda gemensamm är att vi är tokiga i att bli slickade, avsugna och runkade.

Personligen så är jag helt övertygad om att du kommer att göra helt rätt. Du kommer att se och känna på hans reaktioner om det blir fel.
Glöm inte bort att prata med varandra. Sex sakll vara underbarat för bägge två annars blir det inte skönt för någondera parten i längden.
 
G

Guest

Gäst
Det lättaste är ju att fråga sin partner vad han gillar och be han visa hur hårt han vill att du ska runka honom...
Min man älskar när jag börjar lite mjukt... Slickar upp och ner längs skaftet..Smeker hans pung...När han börjar bli hård så leker jag med ollonet.. Med tungan.. På olika sätt... Tar ett hårt tag om kuken och runkar honom med ollonet i munnen.. Han älskar när jag runkar och suger och vrider om tagen... Slår lite med den hårda kuken på min tunga... Sen älskar han när jag suger hårt... Inte för ner huvudet utan suger in kuken i munnen, hårt...

Detta är vad mannen min uppskattar.. Det är ju som sagt viktigt att man kommunicera vad man gillar.

Det som jag tror han gillar mest är om du visar att du verkligen älskar att suga hans kuk....
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det känsligaste stället är frenulum, strängen på undersidan som binder ihop förhuden och ollonet.

Sluta inte att runka när han börjar spruta, det är då det är som allra skönast. Fortsätt runka tills han sprutat klart. Vi killar brukar bli extremt känsliga på ollonet efter en orgasm.

Glöm inte bort pungen.

Jag läste någonstans:

How was the worst blowjob you ever had?
Fantastic!
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Var inte rädd för att kuken ska gå sönder. Kom ihåg att klitoris har 100 gånger mer nervändar (kanske 1000) än ollonet.
Dra tillbaka förhuden så att den är spänd och slicka lite på kukens undersida. Garanterad effekt. Var inte rädd för att ta i när du runkar heller.
Nu menar jag inte att man ska "spöa skiten ur" kuken, men fråga och var uppmärksam så att du vet var hans gräns går.
Lycka till.
 
Toppen