Att våga vara sexuell och att våga vara kåt.

Moa Torsdotter

Välbekant medlem
Ålder
23
Kön
Kvinna
Det finns en massa tabun och hysch-hysch kring sex/porr och sexualitet i största allmänhet. Det är ok med sex så länge man har lampan släkt… typ. Tjejer och sexualitet är ännu mer tabu och är man en tjej som gillar porr då är man en riktigt dålig flicka. Är man feminist och flata, då kan man prata om fitta utifrån ett feministiskt perspektiv men där finns inga kukar med. Jag älskar kukar.

Jag är lyckligt lottad med att vuxit upp i ett sexuellt frigjort hem. Sexualitet har alltid varit lika naturligt som att äta och sova.

Jag började titta på porr när jag var väldigt ung, jag började också onanera när jag var väldigt ung. Tack vare min uppväxt har jag aldrig känt skuld eller skam över att se på porr eller att onanera. När jag kom i yngre tonåren och möttes av alla som hade synpunkter på tjejers sexualitet, vad som var okay och vad som inte var okay. Hur tjejer ”ska vara” när det gäller sex/porr. Jag fattade ingenting. Jag reagerade genom att revoltera mot normen. Jag gjorde allt man inte fick som ung flicka… Jag utsatte mig för saker som alla skulle sagt var vansinnigt.

Jag är otroligt trygg med min sexualitet och jag älskar att onanera och att ha sex. Jag älskar porr och jag älskar kukar. :p:whistle::rolleyes:

https://www.paidperview.com/video/4962711
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Det finns en massa tabun och hysch-hysch kring sex/porr och sexualitet i största allmänhet. Det är ok med sex så länge man har lampan släkt… typ. Tjejer och sexualitet är ännu mer tabu och är man en tjej som gillar porr då är man en riktigt dålig flicka. Är man feminist och flata, då kan man prata om fitta utifrån ett feministiskt perspektiv men där finns inga kukar med. Jag älskar kukar.

Jag är lyckligt lottad med att vuxit upp i ett sexuellt frigjort hem. Sexualitet har alltid varit lika naturligt som att äta och sova.

Jag började titta på porr när jag var väldigt ung, jag började också onanera när jag var väldigt ung. Tack vare min uppväxt har jag aldrig känt skuld eller skam över att se på porr eller att onanera. När jag kom i yngre tonåren och möttes av alla som hade synpunkter på tjejers sexualitet, vad som var okay och vad som inte var okay. Hur tjejer ”ska vara” när det gäller sex/porr. Jag fattade ingenting. Jag reagerade genom att revoltera mot normen. Jag gjorde allt man inte fick som ung flicka… Jag utsatte mig för saker som alla skulle sagt var vansinnigt.

Jag är otroligt trygg med min sexualitet och jag älskar att onanera och att ha sex. Jag älskar porr och jag älskar kukar. :p:whistle::rolleyes:

https://www.paidperview.com/video/4962711

Härligt

Hoppas du kan fortsätt och njuta av livet som du vill
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Måste berömma dig för din utmärkta språkbehandling. Du skriver med perfekt grammatik, ett brett och vuxet ordförråd och god variation. Dina inlägg blir ett nöje att läsa. Tyvärr är det inte ens en av 1000 19-åringar som når din klass. Hälsa din svenskalärare!
 

fjompe

Ny medlem
Kön
Man
Det finns fortfarande ett djupt rotat tabu mot kvinnors sexualitet och sexlust. Det verkar vara stor skillnad mellan sexlust till att ha sex i parförhållande och när det gäller onani. Många kvinnor verkar fortfarande ha väldigt svårt för att erkänna att de ö.h.t. onanerar och min egna erfarenhet är de allra flesta kvinnor verkar ha väldigt svårt för att onanera inför sin partner. Ingen i mina tidigare förhållanden har velat göra det. Skammen och tabun tar överhanden så fort sexlusten är individuell.
 

Tjackkåttrosor

Välbekant medlem
Kön
Man
Det finns en massa tabun och hysch-hysch kring sex/porr och sexualitet i största allmänhet. Det är ok med sex så länge man har lampan släkt… typ. Tjejer och sexualitet är ännu mer tabu och är man en tjej som gillar porr då är man en riktigt dålig flicka. Är man feminist och flata, då kan man prata om fitta utifrån ett feministiskt perspektiv men där finns inga kukar med. Jag älskar kukar.

Jag är lyckligt lottad med att vuxit upp i ett sexuellt frigjort hem. Sexualitet har alltid varit lika naturligt som att äta och sova.

Jag började titta på porr när jag var väldigt ung, jag började också onanera när jag var väldigt ung. Tack vare min uppväxt har jag aldrig känt skuld eller skam över att se på porr eller att onanera. När jag kom i yngre tonåren och möttes av alla som hade synpunkter på tjejers sexualitet, vad som var okay och vad som inte var okay. Hur tjejer ”ska vara” när det gäller sex/porr. Jag fattade ingenting. Jag reagerade genom att revoltera mot normen. Jag gjorde allt man inte fick som ung flicka… Jag utsatte mig för saker som alla skulle sagt var vansinnigt.

Jag är otroligt trygg med min sexualitet och jag älskar att onanera och att ha sex. Jag älskar porr och jag älskar kukar. :p:whistle::rolleyes:

https://www.paidperview.com/video/4962711
Du verkar va grym ;)
 

Moa Torsdotter

Välbekant medlem
Ålder
23
Kön
Kvinna
Måste berömma dig för din utmärkta språkbehandling. Du skriver med perfekt grammatik, ett brett och vuxet ordförråd och god variation. Dina inlägg blir ett nöje att läsa. Tyvärr är det inte ens en av 1000 19-åringar som når din klass. Hälsa din svenskalärare!
Tack snälla. Bara för att man är en sexuellt intresserad tjej behöver man ju inte vara lågt stående intellektuellt, viss hjälp har man ju dessutom med rättstavningsfunktioner. Förutom att jag vuxit upp i ett sexuellt frigjort hem sp är det faktiskt också ett intellektuellt hem. :cool:
 

Moa Torsdotter

Välbekant medlem
Ålder
23
Kön
Kvinna
Det finns fortfarande ett djupt rotat tabu mot kvinnors sexualitet och sexlust. Det verkar vara stor skillnad mellan sexlust till att ha sex i parförhållande och när det gäller onani. Många kvinnor verkar fortfarande ha väldigt svårt för att erkänna att de ö.h.t. onanerar och min egna erfarenhet är de allra flesta kvinnor verkar ha väldigt svårt för att onanera inför sin partner. Ingen i mina tidigare förhållanden har velat göra det. Skammen och tabun tar överhanden så fort sexlusten är individuell.
Hej och tack för inlägg. Du har helt rätt tror jag. Jag har i alla fall inga problem att onanera inför andra, oavsätt om jag känner dom eller inte. Undviker dock moralpoliser! :ROFLMAO:
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är ändå intressant hur något som ALLA gillar kan vara så tabubelagt. Är dessutom en av våra mest basiska instinkter, sexualiteten alltså. Tänk om vi hade haft samma syn på mat eller på sömn?

Det jag kan uppleva är i alla fall att det släppt lite idag. De tjejkompisar jag har, har inte haft något problem att erkänna att de köpt sexleksaker, vissa frågar till och med om tips. Så tjejer och kvinnor idag äger sin sexualitet på ett helt annat vis. Pratade som senast med en kompis igår om just onani och vad som är skönt. Visserligen efter ett glas vin, men väldigt okomplicerat och som självklart.

Hur som helst @Moa Torsdotter skäms aldrig för den du är. Bär det och var stolt, oavsett vad andra tycker. :)
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag kan bara hålla med dig. Kukar är otroligt fina. :)
Sen ska du ha en eloge för din inställning till sex. Vilken kille(ar) som får vara med dig bör skatta sig lyckliga. Glöm aldrig det.
Det här med att tjejer hela tiden ska vara duktiga och kyska är föråldrat bullshit. De enda män som är namnet värda, uppskattar en tjej som tar för sig och står för sin sexlust. Den dagen då tjejer kan skryta med vilken härlig kuk de fick leka med förra helgen, på samma sätt som killar skryter om senaste ligget och går in i övertydliga detaljer, den dagen mår vi nog alla lite bättre.

Kör på, Moa! Men för all del, ta ett par lektioner i självförsvar och stay safe.
 
Last edited:
D

Deleted member 26814

Gäst
Det finns en massa tabun och hysch-hysch kring sex/porr och sexualitet i största allmänhet. Det är ok med sex så länge man har lampan släkt… typ. Tjejer och sexualitet är ännu mer tabu och är man en tjej som gillar porr då är man en riktigt dålig flicka. Är man feminist och flata, då kan man prata om fitta utifrån ett feministiskt perspektiv men där finns inga kukar med. Jag älskar kukar.

Jag är lyckligt lottad med att vuxit upp i ett sexuellt frigjort hem. Sexualitet har alltid varit lika naturligt som att äta och sova.

Jag började titta på porr när jag var väldigt ung, jag började också onanera när jag var väldigt ung. Tack vare min uppväxt har jag aldrig känt skuld eller skam över att se på porr eller att onanera. När jag kom i yngre tonåren och möttes av alla som hade synpunkter på tjejers sexualitet, vad som var okay och vad som inte var okay. Hur tjejer ”ska vara” när det gäller sex/porr. Jag fattade ingenting. Jag reagerade genom att revoltera mot normen. Jag gjorde allt man inte fick som ung flicka… Jag utsatte mig för saker som alla skulle sagt var vansinnigt.

Jag är otroligt trygg med min sexualitet och jag älskar att onanera och att ha sex. Jag älskar porr och jag älskar kukar. :p:whistle::rolleyes:

https://www.paidperview.com/video/4962711
Det du belyser, gäller många människor.
Att, mot sin vilja, bli placerad i en box och förvägras det underbara i att upptäcka livet, har kringskurit många människor.

Jag är så jäkla gammal, så jag har upplevt den sexuella revolutionen... eller åtminstone slutfasen...
I början/mitten av sjuttiotalet skvalpade fortfarande vågorna från -68...
Det var fortfarande coolt att vara sexuellt experimentell.
Jag var själv den nyfikne lintotten som provade på det mesta...
Som dig, låg jag nära gränsen för det som skulle klassas som "vansinne" idag.
Men idag vet jag allt om vad jag själv vill och njuter av sexuellt.
Det skänker en inre säkerhet som gör en trygg som person.
Dock var det många här i Smålands Jerusalem (Jönköping) som aldrig fick samma frihet som jag...
Det är många av mina kamrater från den tiden som jag vet är oerhört sexuellt frustrerade idag, när sex inte heller står högst på agendan.
Jag beklagar dem av hela mitt hjärta...
Tack för ditt fina inlägg.
Njut och var lycklig, kvinna!:love::p
 

LindaEP

Välbekant medlem
Känner igen mig i det du skriver. Jag har också vuxit upp i ett hem där sex var något helt naturligt. Min familj är även nudister så nakenhet var inte heller något tabubelagt. Jag blev väldigt frustrerad när jag upptäkte hur samhället runt oss resonerade och hur "förbjudet" det var för tjejer att vara sexuella varelser. Även om vi i familjen sällan tittade på porr tillsammans så var porr en del av vår vardag. Jag tittar fortfarande ofta på porr, ensam eller tillsammans med min sambo. Vi har ett underbart sexliv men ändå är porr och onani något jag behöver. Jag ser i alla fall en trend som ger tjejer ett större utrymme för att utveckla sin sexualitet.
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det finns en massa tabun och hysch-hysch kring sex/porr och sexualitet i största allmänhet. Det är ok med sex så länge man har lampan släkt… typ. Tjejer och sexualitet är ännu mer tabu och är man en tjej som gillar porr då är man en riktigt dålig flicka. Är man feminist och flata, då kan man prata om fitta utifrån ett feministiskt perspektiv men där finns inga kukar med. Jag älskar kukar.

Jag är lyckligt lottad med att vuxit upp i ett sexuellt frigjort hem. Sexualitet har alltid varit lika naturligt som att äta och sova.

Jag började titta på porr när jag var väldigt ung, jag började också onanera när jag var väldigt ung. Tack vare min uppväxt har jag aldrig känt skuld eller skam över att se på porr eller att onanera. När jag kom i yngre tonåren och möttes av alla som hade synpunkter på tjejers sexualitet, vad som var okay och vad som inte var okay. Hur tjejer ”ska vara” när det gäller sex/porr. Jag fattade ingenting. Jag reagerade genom att revoltera mot normen. Jag gjorde allt man inte fick som ung flicka… Jag utsatte mig för saker som alla skulle sagt var vansinnigt.

Jag är otroligt trygg med min sexualitet och jag älskar att onanera och att ha sex. Jag älskar porr och jag älskar kukar. :p:whistle::rolleyes:

https://www.paidperview.com/video/4962711
Så himla skönt att runka till en film som en tjej här valt
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Underbar läsning! Även jag är uppvuxen i ett hem där samtal om sex aldrig va konstigt. Jag kunde ta upp alla möjliga frågor med båda päronen. Fick orgasmtips och min första dildo av dom, handlade om att jag skulle äga min sexualitet och inte låta porr-skadade pojkar göra vad dom vill med mig. Det har gjort att jag själv är ganska sexuellt aggresiv och tar gärna för mig, inte alltid det tas emot så bra. Antingen blir killen lite 'slak' eller så möter jag tjejer som tycker jag är för slampig....podden alla våra ligg är grymt bra för sådana som mig/oss. Handlar om att äga sina val och sin kropp! ... sen ja...jag älskar också porr så jag är väl porr skadad till viss del *skrattar*
 
Toppen