Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Vet att en del här inne klarar av att suga av sig själv och detta är något jag vill kunna jag också.
:love:


Har ni tips, länkar och idéer på stretching och andra övningar så dela dem gärna här.
 

gorgik9

Aktiv medlem
Kön
Man
Vet att en del här inne klarar av att suga av sig själv och detta är något jag vill kunna jag också.
:love:


Har ni tips, länkar och idéer på stretching och andra övningar så dela dem gärna här.
Som tonåring försökte jag suga av mig själv många gånger men jag kom aldrig längre än till att få tungspetsen på kukollonet . Och ont i ryggen efteråt...

Det viktigaste är inte att ha lång kuk utan att vara mjuk och smidig i ryggen.

Vill man se en fantastisk självsugare in action så rekommenderar jag att söka på Abigael Sanchez på nätet. Jättegullig storkukad kille från Colombia som är en fantastiskt duktig självsugare och som sprutar som en fontän!!!
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Som tonåring försökte jag suga av mig själv många gånger men jag kom aldrig längre än till att få tungspetsen på kukollonet . Och ont i ryggen efteråt...

Det viktigaste är inte att ha lång kuk utan att vara mjuk och smidig i ryggen.

Vill man se en fantastisk självsugare in action så rekommenderar jag att söka på Abigael Sanchez på nätet. Jättegullig storkukad kille från Colombia som är en fantastiskt duktig självsugare och som sprutar som en fontän!!!
Ja, ont i ryggen riskerar man få och man måste vara en duktig akrobak. Jag försökte själv när jag var yngre, 20+ nånting, men lyckades aldrig nå ollonet med tungan ens... runkade och sprutade i munnen några ggr i stället, men eftersom jag tappar lust och stånd direkt efter utlösning så smakade inte min sperma gott efter orgasmen...
 
Ålder
62
Kön
Man
Halloy! Jag är över 60 bast och kan fortfarande suga min kuk ända ner till roten och det är lika superskönt varenda gång.... men ju äldre man blir ju viktigare är det att värma upp sig ordentligt innan man kör igång. Visst kan det vara lite krångligt då man måste vara i fin form och helst inte ha kulmage... men fixar man det är det så fantastiskt skönt att man aldrig vill sluta.... jag är exhibitionistiskt lagd så jag blir heltänd att visa mig på cam när jag suger av mig själv och då leva ut till max!! Jag är inte gay men inte rädd för kåta män så träffar man någon på nätet, tjej eller kille, som har samma intressen kan man uppleva fantastiskt heta stunder....
 
Toppen