Av med oskulden

lkpg16

Medlem
Kön
Man
Japp, nu är jag av med den med. Tänkte berätta ungefär hur det gick till för den som är intresserad:

Jag och min flickvän har varit tillsammans i 6 och en halv månad ungefär och vi har tagit och pillat på varandra men aldrig haft sex. Vi har haft ett rätt öppet förhållande men natten för några dagar sedan började vi ha en jättelång diskution och sex och sånt i allmänhet. Vi pratade tex om varför vi inte har haft sex än och vi kunde inte komma på varför. Sen pratade vi om säkerhet och så och hon sa att hon kunde tänka sig att äta p-piller efter hon hade haft sex. Och vi tyckte båda att man ska skydda sig ordentligt för ett barn nu skulle vara jobbigt och jävligt. Och hon berättade att hon skulle ha jättesvårt att göra abort om så var fallet. osv osv.

Men iaf, då hade hon mens annars skulle vi nog haft sex då. Någon vecka senare kom det till skott iaf:
först började vi ta påvarandra och kyssas och så som vi brukar göra ibland. Efter vi legat där i kanske 7 minuter tog jag mod till mig och frågade om hon ville ha sex. Hon var tyst i några sekunder, sen sade hon jag vet inte vill du? Då svarade jag att jag absolut inte ville om inte hon ville eller kände att det var rätt. Då sade hon okey, har du kondom?. Ja sade jag och frågade igen om hon ville. Ja sade hon och jag babblade på om att vi inte skulle göra det om hon ej ville osv. Men hon ville precis som jag.

Jag kröp bort till andra änden av sängen för att hämta en kondom i mitt nattduksbort. Efter jag hittat en bad jag henne tända för att se om det var en med jordgubbssmak eller något. Det var det så jag tog en annan. Sen släckte vi igen och jag satte mig upp för att ta på mig kondomen. "Jag tar av mig och sätter på mig kondomen då" sade jag och hon svarade "jag kanske också ska ta av mig då". Det gjorde vi men desto svårare var att få på kondomen både med halvslak dick och i mörkret så jag sade " det här är lite pinsamt men jag måste få upp den för att få på kondomen. Så kan vi typ kelas eller något lite?". "okey" sade hon och det gjorde vi. Efter det fick jag på den.

Jag lade mig först över henne och vi kysstes lite. Sedan frågade jag om hon var berädd. Det var hon. Jag körde först lite med fingret för att få det lite vått eller något, sedan försökte jag få in den. Det Gick lite sådär. Hon Stönade en del och jag frågade flera ggr "Är den inne" när den bara åkt åt sidan eller något. Sedan började det gå bättre. Jag frågadehela tiden om det gjorde ont och om vi skulle sluta. Hon berättade att det gjorde lite ont men inte så mkt. Så vi fortsatte ch jag fick in den till sist. Så låg vi ett tag till jag frågade om vi inte skulle testa att byta plats. Det gick hon med på och båda tyckte att det var mkt skönare så. Efer några in-och ut gick det lättare. Vi körde lite snabbare och sängen började knarra. Jag frågar och vi ska testa någon annan ställning. "som vadå?" frågar hon. "Jag vet inte, har du någon favorit?" skämmtar jag till det (båda var oskulder). Hon skrattar till lite och säger nej. Jag frågar "typ bakifrån eller något kanske?". Hon låter tveksam och jag låter det vara.

Efter kanske 7 minuter hör vi hur min syster (som har sitt rum vägg i vägg med min) öppnar sin dörr. Vi slänger och fort av varandra och kryper under täcket. Som tur vara skulle min syster bara till toan eller nått, och går in i sitt rum och stänger dörren rätt snabbt. "Tror du hon hörde hos?" frågar hon. "Jag vet inte svarar jag och frågar om hon vill fortsätta". Vi diskuterar lite och kommer fram till att ej göra det till hänsyn av min syster.

Så jag tar av kondomen och vi tar på oss igen och går ut och dricker lite. Sedan ligger vi jättelänge och pratar om hur det var och så. Båda tyckte det var fint och bra! Jag skulle gissa på att vi skulle gjort det ett par ggr till om det inte vore för att hennes farmor är på dödsstigen. Hon går troligen bort redan ikväll och min flickvänn är jätteledsen. Jag chansar på att hon kommer ha svårt att komma över det och att vi kanske inte kommer ha sex mer på hela sommaren. himla skit. Hon som skulle bo ensam i ett par veckor och allt.

Men men vad gör man.:sleep:

yeah!!
 

novis

Ny medlem
Kön
Man
Jättebra gjort av er. Det är så det ska gå tll, ömsesidigt förtroende och överens om hur det ska gå till.....
Tycker du var jättejuste som tog det så försiktigt och frågade om allt var OK.
Hoppas det blir flera tillfällen till sex i sommar, det kan ju kanske vara en tröst för tjejen om hon är ledsen, vem vet.... Lycka till!
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
tack tack. ja det känndes helt okey. rätt nöjd faktist. ja får hoppas det blir fler tillfällen.

yeah!!
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har du flickvän så tror jag säkert att det blir fler tillfällen.
 
Kön
Kvinna
Tillfällen kommer alltid ikpg16. Även om det kanske ser ut som det blir "torrperiod" på grund av just denna tråkiga händelse som hennes farmor, så kommer det alltid finnas perioder när hon vill ha närhet. Leder inte alltid till sex, men närhet är ju i sig väldigt mysigt. Se bara till att vara en stöttande pojkvän så kommer det att belöna sig...för eller senare på olika vis :)
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
jaa..det är jag. det vet jag och det säger hon ofta. ja det är klart det är mysigt det med:p

yeah!!
 
S

stone_hard [spärrad - ej 18]

Gäst
Lät som ett fint sätt du blev av med oskulden iaf. :) Inget med en massa fylla osv. Grattis! :D
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Maree

Ja, det glömde jag säga...var ett verkligen fint sätt att bli av med den på. Lite finare än mitt....baksättet av en bil kanske inte var mitt stoltaste ögonblick..hehe

Vad är du så deppig över? Jag förlorade den på toppen av en skidbacke.... :p

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Kul för dig!

Vilket textbok exempel på hur man borde få till det första gn.
Klart att det blir fler tillfällen i sommar ni e ju tillsammans ju!
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
jaa.. jag tror ej hon skulle tycka illa om att jag lagt ut det på intenet. ni kommer ju aldrig kunna ta reda på vem hon är, så varför skulle det göra något. jag har en del andra första minnen här med. det är ett bra ställe att skriva ner dom och komma ihåg dom på!

yeah!!
 

HBA

Ny medlem
Kön
Man
Jag får nog säga att det var fint gjort, när man är osäker. Fortsätt med din fina stil. Tillfälle kommer!
 
Toppen