avgjuta sin penis till flickvän

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
hej på er alla onanister:)

jag undra om det finns någon/några som har köpt en sån (kommer ej ihåg vad den heter) men som man kan avgjuta sin egen penis för att tex sambon7flickvännen/frun ska få en replika till dildo av mannens egna.
finns på bla teknikmagasinet mfl ställen

funkar det? blir resultatet bra?
tack på förhand.

Runko

Medlem
Kön
Man
Hej,har köpt en sådan men ej öppnat den ännu :) Förhoppningsvis ska det väl bli ett bra resultat av det. Har inte vad den heter i huvudet just nu,men man kunde köpa en i vanlig färg,en brunfärgad och en självlysande tror jag.Tror den heter Clone a Willy. Finns också det motsvarande för tjejer som heter Clone a pussy. Jag köpte min på Teknikmagazinet. Hoppas du finner en du med lycka till.

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Vad menar du? vem ska formas,utveckla dig :) Clone a pussy eller Clone a Willy?

Aha! Jag såg inte att du hade skrivit Clone a Pussy... Min fråga gällde Clone a Willy. Men nu undrar jag förstås över båda :oops:

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Ok,Tack Runko.
Jo jag kommer nog kanske göra en till sambon men är ju mest nyfiken på om resultatet blir bra eller om det är krånglat eller liknande att avgjuta innan jag köper en

trodde det var många eller åtminstonde någron som redan prövat, framförallt av ona´s medlemmar, men så verkar ju det inte vara...får väl hålla mig till tåls tills du testat din redan införskaffade Runko eller så får man väl gå först i ledet själv;)

Runko

Medlem
Kön
Man
Vad menar du? vem ska formas,utveckla dig :) Clone a pussy eller Clone a Willy?

Aha! Jag såg inte att du hade skrivit Clone a Pussy... Min fråga gällde Clone a Willy. Men nu undrar jag förstås över båda :oops:

Det är ett kit med saker som gör att man kan klona sitt eget könsorgan. Har införskaffat en för ett halvår sedan men ännu inte kommit till skott med att göra avjutningen av min stolthet :):p

Runko

Medlem
Kön
Man
Ok,Tack Runko.
Jo jag kommer nog kanske göra en till sambon men är ju mest nyfiken på om resultatet blir bra eller om det är krånglat eller liknande att avgjuta innan jag köper en

trodde det var många eller åtminstonde någron som redan prövat, framförallt av ona´s medlemmar, men så verkar ju det inte vara...får väl hålla mig till tåls tills du testat din redan införskaffade Runko eller så får man väl gå först i ledet själv;)

Hjälps man åt blir kanske resultatet bättre skulle jag tro,ska sätta min tant på prov snart så får man se hur det blir med avjutningen. Ja vem vet du kanske hinner före att gjuta av din och då kan du ju tala om för mig hur det blev :):p

Lejonhierta

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har prövat, kul grej men själva "dildon" blev alldeless för STOR...
Nee skojja bara, alldeless för hård och av för trist matrial, tjejen prövade den bara en gång sen dess har den blivit liggande i lådan men den var ju kul att se på lixom, fan ere så där den ser ut..?!
skulle rekomendera den med choklad?

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Hej.

Jag och frugan gjorde en "clone a Willy" för några månader sedan.
Ni kan lära er på mina små misstag.
1. Ett varmt tips är att gör det i duchen eller i badkaret. Avgutningsmassan rinner över helt enkelt.

2. När ni fixar till gjutformen efter kuken så avr noga med att tejpa kanten som ni ska ha mot roten senare. Detta gjorde inte jag och det gjorde rejält ont efter som att ni måste hålla formen emoet er ganska hårt en längre stund.

3. Har ni större kuk så ska man köpa extra gummiblandning står det i instruktionen. Min är 17 x 15 cm och jag kan säga att blandningen inte räckte till mer är 2/3 efter att jag satt dit den medföljand dildon. Alternativt skaffa en större dildo att sticka i.

Sen till slut resultatet. Blev väldigt lik med åror och allt. Men frugan tycker att den luktar för mycket kemikalier. Men det är en kul grej.

Ska se om vi köper en choklad variant någon gång. Tor att jag sett någon som gör ljus

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag bumpar denna...

Gjorde en för ganska länge sedan medan min fru var borta. Ett helsikes meck men det blev OK till slut. Lyssna till Bigloads tips - de är kloka. Det behövs mer blandning.

Sedan är det nog bra att göra den tillsammans. Jag satte på gummiringen som följde med, drog igång en P-rulle och runkade upp ett stånd. Sedan ska man köra kuken i gummimassan inom en viss (kort tid) och behålla ståndet medan blandningen stelnar... Jag rekommenderar att man över 1 eller 2 ggr och gärna ser till att vara överkåt innan. Med en partner går det lättare.

Efter en del kladd fick jag i alla fall till det och nu har hon en stav som hon uppskattar, men resan dit var traumatisk :)

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Gjorde en för länge sedan. Resultatet blev ganska hyfsad. Utseendet väldigt likt originalet men materialet är alldeles för hårt. Frugan provade några gånger men föredrar originalet (tack och lov!) och provade även att ha den i min egen röv några gånger men som sagt för hård för att kännas riktigt bra. Upphetsande tanke förresten att få sin egen kuk i röven…eller hur? :p;)

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Idéen är kul men som många skriver är materialet rätt dåligt. Det blir både hårt och luktar kemikalier. Nu förstår jag att det nog mer är lite av en plojgrej, som penispasta typ. Men jag hade nog betalat lite mer för bra gutningsmassa så det verkligen blev en bra leksak. Utseendet blev det dock inget fel på.

Lite jobb att hålla ståndet när man 'jobbar', är inte direkt sexigt att pula på med massan och formen. Går dock bra om man runkar en del före så man blivit riktigt kåt, eller har hjälp :)

N

nyfiken20

Gäst
Har tänkt o köpa en o göra åt mig själv. Kanske förstå de som tycker min är stor o ha i bak vid analsex

Toppen