Avstånd o längtan

Njutarn

Ny medlem
Kön
Man
Hej,

Bor ihop med en tjej i sverige, men är nu tillfälligt utomlands för ett halvår.
Sexlusten är enorm nu efter ett tag och högerhanden får jobba på duktigt. Min flickvän är lite pryd och säger att hon aldrig onanerat när hon varit singel och så.....
Häromveckan skickade jag ett hett mail till henne om allt jag skulle vilja göra med henne, och förklarade igående de grejer som hon normalt njuter av när vi har sex. Vi har verkligen bra sex tillsammans. Kort därefter ringer hon och jag hör bara ett stönande i andra änden. Till slut kommer det fram att hon onanerar med ett ljus, både i fittan och i analen och att det är hur skönt som helst.
Efteråt förklarar hon att hon funnit onanin, och att hon inte förstår varför hon inte gjort det innan. Efter att inte onanerat alls, så gör hon det varannan dag och det blir visst bara bättre och bättre.

Vi har diskuterat varför hon inte onanerat förrut, vilket är märkligt eftersom hon är lite över 30, men hon vet egentligen inte varför. När hon nu börjat, så kan hon inte sluta.
Hon har nu fått en massagestav skickad till sig, som jag beställde, och det är den bästa present jag gett henne, säger hon.

Hur kan det komma sig att man, vid 30+, över en natt kommer på att tillfredställa sig själv är helt underbart?

Toppen