Avsugning

svart kuk

Ny medlem
Kön
Man
Ni killar som har blivit avsugna av både killar och tjejer, kan ni göra en jämförelse? Vilket är skönast? Suger killar och tjejer på olika sätt? Eller är det helt och hållet individuellt och könet inte har betydelse?
 

Little_one

Medlem
Kön
Man
Jag har blivit avsugen av både killar och tjejer och jag vill nog påstå att det är nästan samma upplevelse. Killar har i och för sig en liten fördel efterson de vet av egen erfarenhet vad det är skönast och hur man skall stimulera för att det skall kännas skönt.
 

Jerkoff

Medlem
Kön
Man
Jag har blivit avsugen av både killar och tjejer en hel del, men jag måste säga att de skönaste avsugningarna har jag fått av killar , det blir en helt annan känsla dom vet vad som är skönast, dessutom så får dom lätt in hela kuken till roten, det kan annars vara ett problem för tjejer när kuken är runt 20cm
 

Jerkoff

Medlem
Kön
Man
Jag har blivit avsugen av både killar och tjejer en hel del, men jag måste säga att de skönaste avsugningarna har jag fått av killar , det blir en helt annan känsla dom vet vad som är skönast, dessutom så får dom lätt in hela kuken till roten, det kan annars vara ett problem för tjejer när kuken är runt 20cm
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
jag har fått många avsugningar av både killar o tjejer. ofta kan killar vara bättre på tekniken, men det finns måånga tjejer som har lärt sig också. alltså är det bara en teknikfråga. övning ger färdighet...
 
Toppen