Avtrubbad av porr...

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Tror ni att man kan bli avtrubbad av att titta på för mycket porr?
Om man tittar på porr, säg varje dag. Tror ni då att man till slut inte tänder på porr längre?!
Personligen tittar jag på porr kanske 2-3 ggr i veckan i samband med att jag onanerar, och visst tänder jag på det....men kanske inte på samma sätt som när jag var yngre och inte tittade på så mycket porr...
Vad tror ni? Hur är det för er?
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag tänder inte på p-film lika mycket nu som tidigare så... ja... jag tror definitivt att man kan bli avtrubbad.
Kan väl säga samma sak, porr har helt klart blivit tristare. Men avtrubbad tror jag inte på, det är nog helt enkelt så att nyhetens behag försvinner snabbt. Jag har inte känt nåt behov av att leta efter nåt "grövre", och när alla verkar använda standardmallen "mun-mus-stjärt-spruta" kan det bara bli så roligt. Porrindustrin inte är den bästa på att hitta nya infallsvinklar.

Så att säga att porr är avtrubbande, är väl som att säga att missionären är avtrubbande. Varieras det inte, så kan till och med sex bli tråkigt.
 

Mike87

Ny medlem
Kön
Man
Har defenetivt trötnat på porrfilmer. händer att man kollar men ibland blir jag till ockmed avtänd av att kolla på porrfilm och det beror väll på både enformigheten och en ändrad kvinnosyn.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Samma här, tillgängligheten på nätet gör det trist....!
Annat var det när man var mindre och smög in tillsammans med en polare i hans föräldrars klädkammare och kollade i deras slitna väska! Sexleksaker och porrtidningar!

Det var tider det.....! :D
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Något som jag inte tycker om längre är "fejkorgasmer" när tjejen skriker. men blir upphetsad av filmer där man verkligen ser att tjejen njuter.
Men jag kan se på bilder/film utan att bli upphetsad, för jag tänder på mig fantasi jag får. typ beror lite på om jag är trött eller så...
 
Toppen