Avvikande?

Beundrarklubben

Ny medlem
Kön
Man
Jag om min fru har lite olika syn på vad som är "normalt" och inte:

Jag tycker att det är härligt och upphetsande att få suga på hennes bröst. Jag skulle kunna göra det ofta och länge. Nu tycker min fru att jag är, som hon uttrycker det, "sjuk" som gillar detta.

En dröm, som tyvärr bara lär bli en dröm, är att få köra den mellan hennes bröst och sedan spruta på dem. Detta tycker min fru är om möjligt ännu mer sjukt.

Jag undrar om ni tjejer håller med min fru om att det jag gillar är "sjukt"? Det vore även intressant med kommentar från killar. Ange gärna i svar om ni är tjej eller kille.

Man kan väl i och för sig diskutera orden "normalt", "sjukt", "avvikande" med flera. Men här är de inte menade som sjuklig avvikelse utan kanske mer som "lite konstigt". Försök ha överseende med att orden kanske inte återger det jag vill förmedla på bästa sätt.

Vad min fru känner kanske kan bero på att hon har små bröst och skulle vilja ha större. Jag delar inte alls hennes åsikt utan tycker att hennes bröst är helt perfekta och inte skulle bli ett dugg bättre om de var större...
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Suger o slickar gärna på min sambos bröst och har "knullat" henne mellan brösten och sprutat på dom inga konstigheter med dte tycker jag.
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Hmm, jag har mycket svårt att se något konstigt med det. Jag ser det som helt normalt, de flesta män gillar ju bröst, bara mer eller mindre, typ.

Däremot kan man kanske kika lite på det ur din frus synvinkel lite också. Du säger att hon skulle vilja ha större bröst. Det tyder nog på att hon troligen inte är så nöjd med dem. Det kanske innebär att hon tycker det är hemskt jobbigt när du ska pilla på dem, för att hon inte är nöjd med sig själv. Då ser hon kanske det som sjukt, vilket är vad du säger hon kallar det. Är det en laddad kroppsdel för henne är det såklart jobbigt som bara den när någon vill leka där hela tiden...

all you need is love
 

Beundrarklubben

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by redheaded_girl

Hmm, jag har mycket svårt att se något konstigt med det. Jag ser det som helt normalt, de flesta män gillar ju bröst, bara mer eller mindre, typ.

Däremot kan man kanske kika lite på det ur din frus synvinkel lite också. Du säger att hon skulle vilja ha större bröst. Det tyder nog på att hon troligen inte är så nöjd med dem. Det kanske innebär att hon tycker det är hemskt jobbigt när du ska pilla på dem, för att hon inte är nöjd med sig själv. Då ser hon kanske det som sjukt, vilket är vad du säger hon kallar det. Är det en laddad kroppsdel för henne är det såklart jobbigt som bara den när någon vill leka där hela tiden...

all you need is love

Ett tänkvärt svar. Tack!
 

Mikke74

Medlem
Kön
Man
Ja du det vi killar upplever som normalt och ok är tydligen inte normalt för kvinnor, tycker dock inte att dina fantasier är särskilt onormala , vi föds ju praktiskt taget med ett bröst i munnen,och under de första av våra levnadsår suger vi ju på det flera gånger per dag, så kvinnans bröst är ju en normal dragning för mannen, och jag tror att det mest är kvinnorna som lider av att brösten inte är till räckligt stora, de kanske har komplex ,särskilt om någon i deras bekantskaps krets har riktigt stora , kvinnor är av naturen avundsjuka på varandra
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Bittra män....... Hmmmmm, är det verkligen så illa att kvinnorna nekar sina män sex och annan njutning. Tror att det kanske beror på osäkerhet, komplex eller bara att hon är blyg. Men jag hoppas verkligen att det inte är så illa som vår vän flenkille påstår; "Allt som gör en man glad och exalterad är fel ur en hustrus synpunkt!"

Är det kommunikationen som brister?

Redheaded girl tar upp avundsjuka bland kvinnor och det är verkligen påtagligt i många fall, men det är ju också något som kommer av osäkerhet och komplex.
 

dwight

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Beundrarklubben

Jag om min fru har lite olika syn på vad som är "normalt" och inte:

Jag tycker att det är härligt och upphetsande att få suga på hennes bröst. Jag skulle kunna göra det ofta och länge. Nu tycker min fru att jag är, som hon uttrycker det, "sjuk" som gillar detta.

En dröm, som tyvärr bara lär bli en dröm, är att få köra den mellan hennes bröst och sedan spruta på dem. Detta tycker min fru är om möjligt ännu mer sjukt.

Jag undrar om ni tjejer håller med min fru om att det jag gillar är "sjukt"? Det vore även intressant med kommentar från killar. Ange gärna i svar om ni är tjej eller kille.

Man kan väl i och för sig diskutera orden "normalt", "sjukt", "avvikande" med flera. Men här är de inte menade som sjuklig avvikelse utan kanske mer som "lite konstigt". Försök ha överseende med att orden kanske inte återger det jag vill förmedla på bästa sätt.

Vad min fru känner kanske kan bero på att hon har små bröst och skulle vilja ha större. Jag delar inte alls hennes åsikt utan tycker att hennes bröst är helt perfekta och inte skulle bli ett dugg bättre om de var större...

Låter inte konstigt alls,,, det tycker jag om med, Mikael
 

flenkille

Medlem
Kön
Man
Uhm..
Jag blev visst lite "master of bitterness" i denna thread.
Till Tilde och Rödnäbba vill jag säga att så är icke fallet. Jag är en positiv & empatisk man med varma mjuka händer som kan göra underverk med alla kvinnor som ej består (enbart) av marmor...!
 

Mr Nudie

Medlem
Kön
Man
min förra flickvän bad mig suga o slicka på hennes tuttar, det gick hon igång på..

Nudie är ett klädmärke, inget annat..
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by flenkille

Uhm..
Jag blev visst lite "master of bitterness" i denna thread.
Till Tilde och Rödnäbba vill jag säga att så är icke fallet. Jag är en positiv & empatisk man med varma mjuka händer som kan göra underverk med alla kvinnor som ej består (enbart) av marmor...!

I så fall har du nog bara haft otur.... Du får leta vidare efter en öppnare och mer lekfull partner!
 
Toppen